Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Lidl wydał w maju na reklamę tv mniej niż rok temu, Biedronka wydała więcej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-06-2017, 12:29
Nielsen: Lidl wydał w maju na reklamę tv mniej niż rok temu, Biedronka wydała więcej
Fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen za maj 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 43 753 905 zł, a Biedronka 28 914 973 zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, sieć handlowa Lidl Polska wydała w maju br. na reklamę telewizyjną 43 753 905 zł wobec 49 988 030 zł wydanych w maju 2016 roku.

Firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka, na reklamę telewizyjną w maju 2017 roku wydała 28 914 973 zł, wobec 21 405 899 zł wydanych w maju 2016 r.

Przypomnijmy,  Lidl wydał w kwietniu br. na reklamę telewizyjną 44 147 075 zł (w roku 2016 w kwietniu wydał 35 611 530 zł), a Biedronka w kwietniu 2017 roku wydała 29 811 868 zł, wobec 36 964 374 zł wydanych w kwietniu 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 078) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH