Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Najsilniejsze marki mają sieci handlowe Biedronka, Tesco i Lidl

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2011, 15:50

Według badań firmy Nielsen przeprowadzonych wśród polskich konsumentów, największą siłę marki wśród działających w Polsce sieci detalicznych mają kolejno Biedronka, Tesco i Lidl.

Wśród najmłodszych konsumentów w wieku 15-24 lata, wygrywają te same sieci, co ciekawe nawet kolejność jest ta sama. Najbardziej rozpoznawalna jest Biedronka, na drugim plasuje się Tesco, a na trzecim niemiecki Lidl.

Według badań firmy Nielsen, aż 98 proc. ankietowanych zna jakąś markę sieci dyskontowych - Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto. 30 proc. badanych najczęściej jako miejsce zakupów wybiera dyskonty, a 18 proc. wydaje w nich najwięcej pieniędzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH