Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Odległość od sklepu decyduje o miejscu zakupów

  • Autor: TVN24
  • Data: 20-07-2010, 11:13

Polski klient jest bardziej przywiązany do swego ulubionego sklepu, niż do marki towaru, a zakupy najchętniej robi niedaleko domu - wynika z badania Shopper Trends 2010 firmy Nielsen, do którego dotarł TVN24. Odległość - bardziej niż cena, czy wybór artykułów - decyduje o tym, gdzie robimy zakupy.

W małych sklepach najchętniej kupujemy świeże owoce i warzywa, a do hipermarketów chodzimy po chemię gospodarczą i produkty o dłuższym terminie przydatności - informuje TVN24.

Bez względu na płeć jesteśmy nielojalni wobec marek. Produkty są naszymi ulubionymi dopóki są łatwo dostępne i niezbyt drogie. Gdy to się zmienia - wybieramy towar innego producenta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH