Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Rosną wydatki reklamowe Lidla, spadają wydatki Jeronimo Martins

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2017, 13:38
Nielsen: Rosną wydatki reklamowe Lidla, spadają wydatki Jeronimo Martins
Fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen za marzec 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 630 900 zł, a Biedronka 26 681 334 zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, sieć handlowa Lidl Polska wydała w marcu br. na reklamę telewizyjną 44 630 900 zł (w roku 2016 w marcu wydała 31 355 925 zł).

Firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka, na reklamę telewizyjną w marcu 2017 roku wydała 26 681 334 zł, wobec 40 479 600 zł wydanych w marcu 2016 r.

Przypomnijmy, jak wynika z danych firmy Nielsen (okres 6-12 marca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 8 089 660 zł zł, a Carrefour 4 436 604 zł zł. Lidl znalazł się na 2. miejscu rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel, a Carrefour zajął miejsce 8.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 543) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH