REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nielsen: Rosną wydatki reklamowe Tesco i Rossmanna

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-11-2016, 15:34
Nielsen: Rosną wydatki reklamowe Tesco i Rossmanna
fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen najwięcej na reklamę wciąż przeznacza Lidl, ale maleje jego przewaga nad kolejnymi w stawce sieciami: Tesco i Rossmannem.

REKLAMA

Według danych firmy Nielsen od 31 października do 6 listopada, sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną niemal 9,2 mln zł (12,6 mln zł tydzień wcześniej).

W tym samym okresie Tesco przeznaczyło na ten cel 7,3 mln zł wobec 4,7 mln zł tydzień wcześniej. Z kolei Rossmann wydał na reklamę 4,8 mln zł przy 5,7 mln zł tydzień wcześniej.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się następujące marki:T-Mobile, Lidl, Plus, 7 DAYS, Tesco, Play, Rossmann, Neonet, Nivea, Ibuprom.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 730) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH