Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Rosną wydatki reklamowe Tesco i Rossmanna

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-11-2016, 15:34
Nielsen: Rosną wydatki reklamowe Tesco i Rossmanna
fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen najwięcej na reklamę wciąż przeznacza Lidl, ale maleje jego przewaga nad kolejnymi w stawce sieciami: Tesco i Rossmannem.

Według danych firmy Nielsen od 31 października do 6 listopada, sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną niemal 9,2 mln zł (12,6 mln zł tydzień wcześniej).

W tym samym okresie Tesco przeznaczyło na ten cel 7,3 mln zł wobec 4,7 mln zł tydzień wcześniej. Z kolei Rossmann wydał na reklamę 4,8 mln zł przy 5,7 mln zł tydzień wcześniej.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się następujące marki:T-Mobile, Lidl, Plus, 7 DAYS, Tesco, Play, Rossmann, Neonet, Nivea, Ibuprom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 330) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH