Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: W I kw. 2018 r. Lidl wydał na reklamę telewizyjną ponad 131 mln zł

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-04-2018, 15:59

Według danych Nielsena, w I kwartale 2018 roku sieć handlowa Lidl Polska wydała na reklamę telewizyjną 131,58 mln zł wobec 92,2 mln zł wydanych w I kwartale 2017 roku.

Przypomnijmy, w marcu 2018 roku sieć handlowa Lidl Polska wydała na reklamę telewizyjną 66,75 mln zł wobec 44, 64 mln zł wydanych w marcu 2017 roku.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane