REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nielsen zainteresowany zakupem Dunnhumby od Tesco?

  • Autor: Sunday Times / portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2015, 21:42

Według gazety "Sunday Times" firma badawcza Nielsen Holdings NV może być zainteresowana zakupem od Grupy Tesco firmy analitycznej Dunnhumby. Gazeta powołuje się na wewnętrzne źródła w firmie i zastrzega, że Nielsen jeszcze nie złożył oferty.

REKLAMA

Należąca do Tesco firma Dunnhumby ma zostać całkowicie lub częściowo sprzedana. Spółka analizuje dane prawie miliarda kupujących na całym świecie i prowadzi Clubcard - program lojalnościowy Tesco. Wstępną cenę spółki szacowano na 2 mld funtów.

W stawce zainteresowanych zakupem Dunnhumby są oprócz Nielsena, są reklamowy gigant WPP, czy - jak spekuluje rynek - firma Experian.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH