REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa kampania Lidla ma zmienić podejście Polaków do gotowania

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 30-07-2012, 22:34
Nowa kampania Lidla ma zmienić podejście Polaków do gotowania
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa promują produkty sieci Lidl

30 lipca startuje kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł.

REKLAMA

Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Jednocześnie wielu z nas traktuje to jako konieczność, a nie przyjemność, bo powszechnie twierdzi się, że gotowanie zajmuje za dużo czasu.

Dlatego co tydzień w kampanii Lidla kucharze będą promować dwa konkurencyjne i szybkie w przygotowaniu (ok. 30 min.) dania dla 4-osobowej rodziny w cenie ok. 20 zł każde.

Ponadto sieć uruchomiła stronę internetową kuchnialidla.pl, na krórej znajdą się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułątwić sobie życie w kuchni.

Sieć dodaje, że jeśli kucharze wymyślą przepis na danie, którego składniki nie wystepują na półkach sklepu, sieć poszerzy asortyment. - Wspólnie ustalamy z kucharzami, co zaproponują naszym klientom w kolejnych odsłonach. Jeżeli zdarzy się, że wymyślą danie ze składnikiem, którego nie ma na naszych półkach, wzbogacimy nasz asortyment - wyjaśnia Anna Biskup, PR manager sieci Lidl. Dodatkowo w każdym tygodniu na składniki potrzebne do przygotowania dań będą obowiązywały promocyjne ceny.

Jak już pisaliśmy, od kilku tygodni wizerunki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy pojawiają się na billbordach rozmieszczonych w centrach dużych miast. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym można głosować na jednego z kucharzy. Sieć Lidl nie zdradza, jaki finał przygotowała na zakończenie akcji reklamowej.

Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sdx 31-07-2012, 11:21:
Też przychylam się do tej opinii... zawsze uważałem Karola Okrasę za człowieka z innej ligi kucharskiej niż Pascal
  • koneser 31-07-2012, 09:21:
To ze Paskal Brodnicki wzial udzial w tej reklamie to moge zrozumiec ale ze Karol Okasa.... tego nie

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH