Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania Lidla ma zmienić podejście Polaków do gotowania

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 30-07-2012, 22:34
Nowa kampania Lidla ma zmienić podejście Polaków do gotowania
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa promują produkty sieci Lidl

30 lipca startuje kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł.

Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Jednocześnie wielu z nas traktuje to jako konieczność, a nie przyjemność, bo powszechnie twierdzi się, że gotowanie zajmuje za dużo czasu.

Dlatego co tydzień w kampanii Lidla kucharze będą promować dwa konkurencyjne i szybkie w przygotowaniu (ok. 30 min.) dania dla 4-osobowej rodziny w cenie ok. 20 zł każde.

Ponadto sieć uruchomiła stronę internetową kuchnialidla.pl, na krórej znajdą się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułątwić sobie życie w kuchni.

Sieć dodaje, że jeśli kucharze wymyślą przepis na danie, którego składniki nie wystepują na półkach sklepu, sieć poszerzy asortyment. - Wspólnie ustalamy z kucharzami, co zaproponują naszym klientom w kolejnych odsłonach. Jeżeli zdarzy się, że wymyślą danie ze składnikiem, którego nie ma na naszych półkach, wzbogacimy nasz asortyment - wyjaśnia Anna Biskup, PR manager sieci Lidl. Dodatkowo w każdym tygodniu na składniki potrzebne do przygotowania dań będą obowiązywały promocyjne ceny.

Jak już pisaliśmy, od kilku tygodni wizerunki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy pojawiają się na billbordach rozmieszczonych w centrach dużych miast. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym można głosować na jednego z kucharzy. Sieć Lidl nie zdradza, jaki finał przygotowała na zakończenie akcji reklamowej.

Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sdx 31-07-2012, 11:21:
Też przychylam się do tej opinii... zawsze uważałem Karola Okrasę za człowieka z innej ligi kucharskiej niż Pascal
  • koneser 31-07-2012, 09:21:
To ze Paskal Brodnicki wzial udzial w tej reklamie to moge zrozumiec ale ze Karol Okasa.... tego nie

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.