Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania promocyjna "Pana Kanapki"

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 20-01-2009, 08:39

Brainshop U-boot wspólnie z domem mediowym Universal McCann przeprowadził kolejną kampanię poprzez medium "Pan Kanapka". Na kanapkach, sprzedawanych w wybranych biurowcach w Warszawie znalazły się naklejki z hasłem: „Na poimprezowy ból głowy!" oraz logo marki Alka-Prim.

Całość działań została zaplanowana na okres przedświąteczny i karnawałowy. W tym czasie liczba nośników reklamowych wyniosła ponad 65 tysięcy sztuk, w skład których weszły odpowiednio oznaczone kanapki oraz zestawy lunchowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH