REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa kampania reklamowa E.Leclerc

  • Autor: PR
  • Data: 09-03-2016, 18:28

Z początkiem marca wystartowała kampania telewizyjna E.Leclerc, której spoty można oglądać w telewizji publicznej. W całej tegorocznej kampanii sieć konsekwentnie wykorzystuje hasło wizerunkowe "Wiem, że kupuję najtaniej”.

REKLAMA

Oprócz spotów telewizyjnych, kampania pojawi się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, kiedy E.Leclerc po raz pierwszy wykorzystał telewizję, jako narzędzie komunikacji, podjęto decyzję o stałej obecności w tym medium w 2016 roku.

- Kampanię „Wiem, że kupuję najtaniej” otwiera spot, w którym zaskoczony bogato nakrytym stołem mąż pyta o powód, dla którego znalazło się na nim tyle frykasów, a żona odpowiada z uśmiechem, że oto obchodzą Dni Francuskie. W tej krótkiej rozmowie zawiera się prosty przekaz mówiący, że aby świętować, ciesząc oko i podniebienie pysznym, wykwintnym i różnorodnym jedzeniem znad Sekwany, nie trzeba zbyt dużego wysiłku ani dalekich podróży, ponieważ produkty, które przez wielu uważane za luksusowe, można kupić w wyjątkowych cenach w sklepach E.Leclerc. Bohaterami kolejnych odsłon, kampanii reklamowej będą członkowie typowej polskiej rodziny, czyli klienci sklepów E.Leclerc. Każdy z nich, bez względu na wiek, zainteresowania czy upodobania, znajdzie w ofercie coś szczególnego dla siebie - podaje E.Leclerc.

Minimalistyczna forma spotów oraz proste komunikaty, czynią przekaz kampanii uniwersalnym, zrozumiałym dla każdego, niezależnie od jakichkolwiek uwarunkowań socjo-demograficznych, a zatem zarówno dla stałych, jak i potencjalnych klientów E.Leclerc.

Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska. Realizacją kampanii w mediach społecznościowych zajmuje się Agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 430) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 172)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH