Nowa kampania sieci Intermarché
Rozpoczęła się druga odsłona reklamy produktów marek własnych sieci Intermarché. Spoty będę emitowane w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Kampania potrwa do 3 października br.
W trakcie kampanii ukażą się 30 sekundowe spoty wizerunkowe promujące produkty marek własnych Intermarché z certyfikatem jakości "Selection". Wyemitowane zostaną również 15 sekundowe spoty reklamujące wybrane marki, wśród których znajdzie się Paquito (produkty z kategorii napoje) i Apta (produkty z kategorii chemia).
Kreacją spotów zajęła się Agencja Reklamowa Opus B. Reżyserem spotów jest Małgorzata Łupina. Produkcję spotów powierzono studiu Mojo Films. Funkcję szefa projektu dla sieci Intermarché pełnił Dominik Orpel. Postprodukcją zajęło się studio Futro Film.
Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiadał dom mediowy Starcom.
Spoty ukażą się w największych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP 1, TVP 2, TVP INFO, POLSAT, TVN, TVN7, TV4, TVN24, Polsat 2, At Media.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!