Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania w Burger Kingu

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 04-03-2010, 11:12

W internecie pod hasłem "Pokaż jaką bestią jesteś" rusza kampania promująca zestawy Big King XXL w restauracjach Burger King - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.

Akcja obejmuje specjalny serwis nakarmbestie.com.pl oraz fanpage na Facebooku. Do wygrania są vouchery do studiów tatuażu. Na portalu Facebook w ramach powstającego fanpage'a tych zestawów stworzona zostanie aplikacja do umieszczania zdjęć tatuaży. Dziesięć osób, których fotografie zdobędą najwięcej pozytywnych głosów („lubię to"), otrzyma zaproszenia na tegoroczny Heineken Open'er Festival.

Za koncepcję kreatywną i prowadzenie kampanii oraz przygotowanie strony nakarmbestie.com.pl odpowiada agencja FireFly Creation, aplikację na Facebookowym fanpage'u marki stworzyła i prowadzi w nim konkurs agencja brand karma, a działania public relations realizuje agencja Solski Burson-Marsteller. Promocja została zaplanowana do 3 maja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH