Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa, lepsza Stokrotka już we wrześniu. Nowe logo wcześniej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2013, 11:40
Nowa, lepsza Stokrotka już we wrześniu. Nowe logo wcześniej
Sieć sklepów Stokrotka ma obecnie w Polsce ponad 200 supermarketów i należy do lubelskiej grupy Emperia Holding. W tym roku firma chce uruchomić 15 nowych sklepów, a w kolejnych latach po ok. 30 placówek.

Należąca do grupy Emperia Holding, sieć supermarketów Stokrotka, pracuje w ramach strategii "Nowa jeszcze lepsza Stokrotka" nad nową koncepcją sklepu. Spółka chce także radykalnie odświeżyć logo i wizerunek Stokrotki.

Obecnie prowadzone są prace związane z projektowaniem nowego układu sal sprzedaży sklepów Stokrotka. Według Dariusza Kalinowskiego, prezesa Emperii pierwsze supermarkety po remodelingu mogą ruszyć już na przełomie sierpnia i wrześnie 2013 r. Będą to placówki testowe.

Prezes Emperii zaznaczył, że w tym roku remodeling i gruntowna zmiana układu sklepów obejmie jedynie część Stokrotek, a zmian w większości sklepów można spodziewać się w przyszłym roku. Wtedy po testach i zatwierdzeniu nowego budżetu na 2014 r. zmiany zostaną wdrożone w ponad 200 sklepach Stokrotka działających w kraju.

Jednocześnie Emperia pracuje nad strategią marketingową dla swoich placówek, w tym nowym logo. - Prowadzimy zaawansowane prace nad nowym systemem identyfikacji wizualnej dla sklepów Stokrotka. Obecnie prowadzone są testy dotyczące postrzegania nowego logo przez klientów. Badania zakończą się w najbliższych dniach, a najpóźniej w czerwcu, zaś uruchomienia pierwszej placówki wzorcowej można spodziewać się w lipcu. Na początku ruszą cztery sklepy testowe pod nowym logo - mówi Dariusz Kalinowski.

Jak dodaje prezes, nowy znak Stokrotki i komunikacja marketingowa będą zupełnie inne, zupełnie nowe. - To nie jest jedynie modyfikacja, a naszym zdaniem rewolucja - zapewnia. I wyjaśnia, że logo Stokrotki nie było odświeżane od wielu lat, niemal od momentu gdy powstało, a tym samym wymagało gruntownej zmiany.

Stokrotka systematycznie wprowadza w życie nową strategię asortymentową, poszerzając ofertę z produktami typu convenience, w tym mięsa pakowanego, wstępnie przygotowanego do spożycia. Sukcesywnie rozszerzana jest także oferta towarów pod marką własną. - Chcemy aby nasze sklepy były coraz bardziej wygodne dla klienta - mówi Dariusz Kalinowski.

Emperia ruszyła także z nową strategią cenową. - W dwóch regionach dokonaliśmy zmian cen w oparciu o założenia polityki cenowej uwzględniającej badania elastyczności, część cen została obniżona, część nieco wzrosła. Dostosowaliśmy je do tego, jak ceny określonych produktów postrzegają klienci. Rezultaty są pozytywne, więc już wkrótce to rozwiązanie wdrożymy na całą sieć - wyjaśnia prezes Emperii.

Jednocześnie sieć rozpoczęła intensywną kampanię promocyjną w mediach. - Mocno walczymy aby poprawić percepcję cenową naszych sklepów w oczach klientów, prowadzimy m.in. dużo promocji cenowych. Co ciekawe mimo tych działań nie widzimy spadku marży - dodaje Dariusz Kalinowski.

Spółka bardzo mocno negocjuje z dostawcami. - Robimy to nie tylko po to, aby poprawić marże, ale po to aby mieć więcej działań promocyjnych i lepsze ceny na półce.

Sieć sklepów Stokrotka ma obecnie w Polsce ponad 200 supermarketów i należy do lubelskiej grupy Emperia Holding. W tym roku firma chce uruchomić 15 nowych sklepów, a w kolejnych latach po ok. 30 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH