REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa platforma marketingowa firmy Hybris

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-02-2015, 14:38

Należąca do SAP firma Hybris uruchomiła nowy pakiet rozwiązań marketingowych. Stwarzają one możliwości pełnego wykorzystania marketingu kontekstowego, poprzez zebranie w jednym miejscu informacji na temat klienta.

REKLAMA

Dane kontekstowe o konsumentach oraz anonimowych odwiedzających będą przetwarzane w czasie rzecczywistym. Dzięki temu firmy będa mogły zapewnić pełną o spójną obsługę bezwzględu na kanał komunikacji oraz wykorzystywane urządzenie. 

-Współczesny marketing chcący w pełni skorzystać na personalizacji musi zmierzyć się z kilkoma podstawowymi wyzwaniami. Nie jest to możliwe bez właściwego rozumienia kontekstu i działań każdego klienta w czasie rzeczywistym. Skutkiem spotykanego w wielu firmach rozproszenia danych na temat klientów w odrębnych systemach jest bombardowanie ludzi informacjami, które nie zawsze są dla nich istotne - komentował wprowadzenie nowej platformy Brian Walker, dyrektor ds. strategii w firmie hybris i SAP CEC.  

W opinii Walkera każdym swoim działaniem - wyszukiwaniem, przeglądaniem stron, otwieraniem poczty,- klienci mówią czego chcą lub czego potrzebują w danej chwili. Dotychczas te informacje nie były we właściwy sposób wykorzystywane i przetwarzane przez marketerów. Nowe rozwiązanie zaproponowane przez SAP i Hybris ma pozwoli przekształcić komunikację masową w przekaz spersonalizowany, w którym informacje odpowiadające potrzebom konsumentów będą przesyłane we właściwym czasie i poprzez właściwy kanał marketingowy.

SAP hybris Marketing w czasie rzeczywistym wykorzystuje dane kontekstowe i nieustannie aktualizuje pełny profil zarówno znanych, jak i potencjalnych klientów. Opis obejmuje informacje o tym, co każdy klient robił w przeszłości, co mógłby zrobić w przyszłości i czym jest najbardziej zainteresowany w danym momencie. Marketerzy mogą dotrzeć do klienta poprzez spersonalizowane kampanie na stronach internetowych, wiadmości e-mail, reklamy typu display, nawiązanie kontaktu przez sprzedawcę lub specjalistę technicznego, czy wiadomości typu push w aplikacjach i urządzeniach mobilnych. Kampanie mogą być uruchamiane automatycznie na skutek pewnych zachowań klientów, mogą zostać zaplanowane wcześniej, mogą też być tworzone na bieżąco przez marketerów.

Marketing kontekstowy w czasie rzeczywistym wykorzystuje informacje na temat intencji klienta. Obecnie firmy poszukują trwałego wzrostu który można osiągnąć dzięki utrzymaniu klientów oraz maksymalizacji przychodów uzyskiwanych dzięki nim. Zapewniając właściwą opiekę na każdym etapie ścieżki zakupowej - od zamówienia, przez obsługę, zakup aż po odbiór produktu, dajemy klientowidokładnie to, czego oczekuje - dodaje Walker.

Działająca w branży IT firma Hybris, będąca własnością SAP, jest dostawcą nowoczesnych platform handlowych. Dostarcza rozwiązania do sprzedaży i angażowania konsumentów w modelu omni-channel. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH