REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa polityka cenowa Makro. Sieć będzie zwracać klientom pieniądze

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 13-01-2010, 10:27

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rusza z nową polityką cenową pod hasłem „Gwarancja najniższej ceny", ma ona na celu poprawę konkurencyjności klientów hurtowni. Niemiecki operator jako jedyny dystrybutor na polskim rynku będzie zwracał róznicę w cenie w sytuacji, gdy inna hurtownia będzie oferować ten sam produkt taniej niż Makro.

REKLAMA

Nowa polityka cenowa została stworzona w oparciu o najczęściej sprzedawane produkty, oferowane przez niezależnych detalistów. Makro ma nadzieję, że ten ruch zatrzyma odpływ klientów prowadzących własne sklepy z hurtowni sieci, a także przyciągnie do hal nowych handlowców.

Koszyk kilkuset najczęściej sprzedawanych produktów, zawierający także artykuły regionalne, powstał na podstawie badań rynkowych oraz we współpracy z klientami Makro.

Firma gwarantuje stałą dostępność produktów włączonych do koszyka, które zostały oznaczone specjalnym logo. Jako symbol programu został wybrany pies obronny - strażnik najniższych cen.

Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników Makro oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tys. produktów - mówi José Bonito, Customer Management Director w Makro Cash & Carry.

„Gwarancja cen" dotyczy również promocji prowadzonych przez konkurencyjne firmy. Dzięki nowemu procesowi monitorowania i dostosowywania cen, MAKRO, jako pierwsza hurtownia na polskim rynku, daje gwarancję najniższej ceny. Jeżeli zdarzyłoby się, że klient znajdzie w hurtowni konkurencyjnej produkt z „koszyka" w lepszej cenie, gwarantuje mu się zwrot różnicy.

Firma Makro wprowadziła również system bonusowy, który jako jedyny na rynku, obowiązuje na wszystkie produkty - także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną. Klienci mogą dzięki niemu uzyskać rabat w wysokości nawet 5 proc.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • KOZAK 07-04-2010, 17:38:
Uważasz, że np. Nestle czy KRAFT wyjdzie bez skarpet z makro? HAHAHAHAHAHHA.
  • funtomas 20-01-2010, 15:27:
Czyli dostawcy wyjdą z Makro już nawet bez skarpet, bo to oni zapłacą za "nową politykę"

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH