Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Nowa Stacja w Pruszkowie zanotowała 20% wzrost odwiedzalności

Centrum handlowo-rozrywkowe Nowa Stacja po roku działalności może się pochwalić ok. 20% wzrostem odwiedzalności grudzień 2018 vs. grudzień 2019. Klienci cenią dogodną lokalizację obiektu, przyjazne wnętrze z dobrze zaplanowanymi ciągami komunikacyjnymi i ciekawą ofertę handlową, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Dużym atutem Nowej Stacji jest rozbudowana część rozrywkowa z nowoczesnym Multikinem, Salą Zabaw Fikołki  i klubem fitness Zdrofit oraz liczne atrakcje organizowane w Nowej Stacji, m.in. miejskie lodowisko usytuowane na dachu galerii.


Autor: materiał prasowy
Data: 22-01-2020, 15:26

Styczeń to dobry moment na podsumowanie mijającego roku. W tym okresie centrum handlowo-rozrywkowe Nowa Stacja, które zostało otwarte w listopadzie 2018 roku, na dobre wpisało się w krajobraz południowo-zachodniego regionu Warszawy. Położone w sercu Pruszkowa, niedaleko dworca PKP i nowych osiedli mieszkaniowych, jest nie tylko miejscem, gdzie wygodnie można zrobić zakupy i załatwić wiele spraw, ale pełni też rolę centrum kulturalno-rozrywkowego. Swoje przestrzenie udostępnia lokalnym artystom i animatorom kultury. Są tu organizowane wystawy, pokazy, koncerty i różnego typu warsztaty. W listopadzie 2019 została otwarta „Galerii Pruszkoff“, będąca pruszkowską odsłoną inicjatywy znanych polskich fotografów, Tomasza Sikory i Andrzeja Świetlika oraz zaprezentowano kolejne fotografie mieszkańców miasta autorstwa Macieja Bochnowskiego powstałe w ramach Projektu Pruszkowiak. W sezonie wakacyjnym na dachu Nowej Stacji wybudowano Scenę Letnią, gdzie występowali tancerze, DJ’e i muzycy, a także organizowano dancingi międzypokoleniowe czy kursy tańca. Obecnie działa tam ogólnodostępne lodowisko stworzone we współpracy z Miastem Pruszków.

„Od samego początku mamy jasno określoną strategię rozwoju. Chcemy by Nowa Stacja była miejscem, które przyciąga i integruje mieszkańców całego catchment area. Jesteśmy otwarci na wszystkich, dlatego konstruując ofertę handlową zadbaliśmy o jej różnorodność i kompleksowość. Stale też rozwijamy nasz sektor usług.“ – mówi Maciej Krzewiński, COO firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji - „A że nie samymi zakupami człowiek żyje, duży nacisk kładziemy na rozrywkę, kulturę i organizację różnych ciekawych wydarzeń dla lokalnej społeczności. Nasze starania są doceniane przez klientów, o czym świadczy ok. 20% wzrost odwiedzalności centrum grudzień 2018 vs. grudzień 2019. Wzrost, który tym bardziej cieszy, gdy uświadomimy sobie, że grudzień 2018 roku był praktycznie pierwszym miesiącem działania Nowej Stacji, więc wtedy odwiedzalność była podwyższona przez efekt nowości.”

Podpisano nowe umowy i w drugiej połowie roku w Nowej Stacji zostały otwarte salony Smyk, House, Monnari oraz kawiarnia So! Coffee.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.