Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa usługa w sieciach Kolportera

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 27-03-2012, 14:38

Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca", która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych. Najnowszym produktem sprawdzanym w ten sposób jest jedwab do włosów Biosilk.

Usługa „Oferta Miesiąca" daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór). Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w sieciach handlowych Kolportera umożliwia codzienną analizę sprzedaży. Na tej podstawie automatycznie przygotowywane są prognozy sprzedaży i generowane zamówienia. Takie działania gwarantują ciągłą obecność produktu w każdym z punktów.

Testy sprzedażowe trwają dwa miesiące. W pierwszym miesiącu produkt wyeksponowany jest na jednym ze specjalnie opracowanych nośników. Po miesiącu zostaje przeniesiony na półkę promocyjną na ladzie.

- Do dyspozycji mamy trzy rodzaje nośników - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera S.A. - Pierwszy z nich to ekspozytor, ustawiony na ladzie, bezpośrednio nad kasą fiskalną. Drugim jest bilonownica, umożliwiająca nie tylko przyjmowanie gotówki, ale także promowanie towarów. Trzeci nośnik, montowany na ladzie, służy do promocji asortymentu o podłużnych kształtach, np. napojów czy batonów - dodaje.

O tym, że usługa cieszy się popularnością, może świadczyć różnorodność nowych produktów wprowadzanych do sieci Kolportera. Testom poddane były różnego rodzaju towary: słodycze, napoje, ale także suplementy diety i kosmetyki (żele do rąk, kredki do makijażu).

- Dostawcy mogą nie tylko sprawdzić, czy w naszym kanale sprzedaży dany produkt będzie się cieszył popytem, ale przede wszystkim mają szansę na wejście do naszej oferty na stałe. Tak było w przypadku testów kredek do oczu Clara Veritas, orzeszków Laro czy suplementu diety dla mężczyzn No End. Obecnie testujemy w naszej sieci jedwab do włosów Biosilk. To produkt wspierany mocną kampanią medialną, bowiem twarzą marki jest znana aktorka Małgorzata Kożuchowska - informuje Piotr Lech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH