Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowe Bambino - hit sprzedaży Twojego sklepu - artykuł sponsorowany

  • Autor: HYGIENIKA - ARTYKUŁ SPONSOROWANY
  • Data: 23-11-2012, 14:32

Uwielbiana przez całe pokolenia mam, marka pieluszek Bambino przeszła gruntowną zmianę. Pieluszki Bambino zyskały nowe opakowanie, logo i hasło. Nowe Bambino, które trafiły do sprzedaży w październiku mają szansę stać się motorem sprzedaży Twojego sklepu.

Pieluszki Bambino wyróżniają się na sklepowej półce dzięki nowoczesnemu i przyjaznemu wizerunkowi, a także pięknej kolorystyce. To pozwala na świetne rotowanie produktu na półce. Aby ułatwić młodym mamom podjęcie decyzji zakupowej, na opakowaniu pieluszek Bambino, w niezwykle czytelny sposób przedstawiono wszystkie najważniejsze informacje: rozmiar, ilość sztuk, a także wyróżniki jakościowe. Jednocześnie rozumiejąc współczesne klientki marka Bambino wychodzi do nich z atrakcyjną propozycją cenową, dopasowaną do możliwości mam ze średnim portfelem. W czasach, gdy rośnie wrażliwość cenowa, posiadanie w ofercie pieluszek dobrej jakości w świetnej cenie, daje Twojemu sklepowi szansę na pozyskanie grona lojalnych konsumentek.

Nowy design i atrakcyjna cena to tylko początek zmian. Wraz ze zmianą wizualizacji dokonała się także zmiana jakościowa. Pieluszki Bambino zostały zaprojektowane zgodnie z najnowocześniejszymi badaniami rynkowymi. Nowa formuła Bambino pozwala skórze dziecka swobodnie oddychać, dzięki wewnętrznej powłoce Air Max, zaś delikatny i cienki wkład Super Comfort System, idealnie dopasowuje się do anatomii dziecka. Praktyczne zapięcia na rzep umożliwiają szybkie zakładanie pieluszki oraz wielokrotne jej odpinanie i zapinanie. Dzięki swojej wysokiej chłonności i dopasowaniu pieluszki Bambino idealnie spełniają swoje zadanie zarówno w dzień, jak i w nocy. Wewnętrzny wkład Ultra Dry błyskawicznie wiąże wilgoć i utrzymuje ją z dala od skóry dziecka. Wszystkie te cechy jakościowe, jak i bezpieczeństwo produktu zostało potwierdzone atestem Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego.

Odświeżony produkt od października dostępny jest w sieciach sklepów w wersji standardowej, jako 2-pack w wersji mini, czyli produkt impulsowy, dostępny na stacjach benzynowych i w sklepach convenience. Oznacza to, że każdy format sklepów ma szansę na dopasowanie wielkości opakowań do potrzeb swoich klientów i zaproponowanie im najlepszej oferty. Należy zwrócić uwagę szczególnie na opakowanie 2-pack, czyli higienicznie zapakowane 2 sztuki pieluszek, które są odpowiedzią na potrzeby matek, robiących impulsowe zakupy w sklepach małoformatowych. Taka oferta, w odróżnieniu od pieluszek sprzedawanych luzem, to wyróżnik Bambino na rynku.

Nowatorskie pieluszki Bambino wymagają specjalnej oprawy. Dlatego produkt zyskał potężne wsparcie marketingowe. Producent Bambino został sponsorem seansów Multibabykino. Od 15 listopada polskie mamy w każdą środę o godz. 12 będę mogły wybrać się na film wraz z ze swoim maluszkiem, a Bambino będzie im "towarzyszyć" podczas seansu. Mamy przewijając dziecko będą mogły wypróbować darmowe pieluszki Bambino i chusteczki marki Hygienic Baby. Firma uruchomiła też fanpage marki na Facebooku oraz wystartowała z kampanią w Internecie skierowaną do młodych matek.

A wszystko to w zgodzie z maksymą Bambino - z miłości do dziecka. Firma planuje także dalsze inwestycje w reklamę marki. Potężne wparcie marketingowe z pewnością przełoży się na sukces sprzedażowy produktu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.