Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowe trendy w internecie

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2015, 12:30
Nowe trendy w internecie
Fot. Materiały prasowe

Coraz większa jest grupa klientów, którzy chętnie korzystają przy zakupach ze zdobyczy technologii. Jak wynika z raportu MasterCard, "Konsument Nowej Ery", przyznaje się do tego aż 80 proc. konsumentów. Więcej osób decyduje się również na załatwienie swoich sprawunków w Internecie. Popularne stają się platformy oferujące produkty ekologiczne, regionalne, pochodzące z małych przetwórni i manufaktur, często rodzinnych.

Poznaliśmy kilku producentów, którzy działają lokalnie (Kcyńska, Cherry Tree), wypróbowaliśmy ich produkty i chcąc wrócić po więcej, okazało się, że są trudno dostępne lub wręcz nieobecne w sklepach stacjonarnych i on-line; brakowało miejsc, które gromadziłyby tak ciekawą i różnorodną ofertę – mówi Bartosz Spychaj, właściciel Skrzynki Smaku, która jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w tym obszarze.

Skrzynka Smaku to jednak nie tylko sklep internetowy. Przede wszystkim jest platformą, mającą zrzeszać ludzi zainteresowanych ideą slow food. Wielu dostawców zostało wyróżnionych przynależnością do Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego oraz posiada certyfikat potwierdzający ekologiczny sposób uprawy warzyw i owoców, z których wykonują swoje przetwory.

Takie poszerzanie oferty i stawanie się jednocześnie portalem niosącym treści o charakterze informacyjnym ma ścisły związek z coraz większą świadomością konsumencką – sześciu na dziesięciu klientów przyznaje bowiem, że zanim zdecyduje się na zakup wykonuje w Internecie rekonesans.

Dodatkowo aż 26 procent Polaków dokonuje zakupów on-line za pomocą urządzenia mobilne, co jest związane z rosnącym tempem życia i chęcią ułatwienia sobie codziennych spraw. Stąd coraz więcej sklepów ulepsza swoją ofertę dając np. dodatkowe możliwości płatności czy dostawy. Skrzynka Smaku wychodzi do klienta dając mu możliwość odbioru zamówionej paczki w ulubionej kawiarni.

Dzisiejszy konsument wie, czego chce i jakiego produktu szuka a Internet jest mu w tym sprzymierzeńcem. Raport opracowany przez firmę Gemius potwierdza, że 28 procent spośród ankietowanych zamierza zwiększyć w najbliższym czasie wartość i częstotliwość zakupów w Internecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH