Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Blue Media wchodzi w rynek płatności online

  • Autor: pr
  • Data: 22-06-2015, 11:37

Na polskim rynku e-commerce pojawił się nowy gracz - spółka Blue Media. Z Płatności Online BM korzysta już blisko 400 sklepów internetowych.

Blue Media specjalizuje się w transakcjach online. Jest m. in. operatorem Systemu Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Systemy Blue Media wykorzystywane w tzw. eBOK-ach, obsługują płatności ponad 6 milionów klientów, w tym operatorów sieci komórkowych i telewizji kablowych, dostawców energii i innych mediów.

- Uruchomienie Płatności Online BM dla e-handlu jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty firmy – komentuje Krystian Wesołowski z Blue Media.

Płatności Online BM proponują dwa standardy rozliczeń ze sklepem. Oprócz zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online BM oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe. Firma zapowiada wykorzystywanie w tym standardzie przelewów natychmiastowych. Oprócz tego wprowadzi też model udostępniania Płatności Online BM sklepom działającym w ramach platform ecommerce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • shoperpl 08-07-2015, 16:06:
Blue Media jest operatorem systemu płatności dla sklepów internetowych Shoper. Tym samym Shoper jest jednym z nielicznych dostępnych rozwiązań na rynku z taką funkcją. Własny system płatności, w pełni zintegrowany ze sklepem, dodatkowo z prowizją najniższą na rynku - to na pewno jeden z elementów, którym powinno się kierować szukając właściwego dla siebie oprogramowania. Sklep internetowy ma sprzedawać. Komfort prowadzenia takiej działalności jest niezwykle istotny. Ważne jest też by dobrać optymalne rozwiązanie - które pozwala oszczędzać na codziennych procesach sklepowych, jak np. przelewy za zakupy. Atutem Płatności Shoper jest najniższa prowizja na rynku. Dodatkowo nowi klienci nie płacą prowizji przez pierwsze 3 miesiące, po tym czasie prowizja jest na stałym poziomie 1,69%. Uruchomienie Płatności Shoper nie wymaga formalności, można tego dokonać z panelu administracyjnego sklepu.
Dodatkowo nowi klienci, którzy założą sklep do końca lipca, wybiorą Płatności Shoper mogą mieć skórkę graficzną do sklepu o połowę taniej (kod rabatowy: SKIN50).

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH