Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Blue Media wchodzi w rynek płatności online

  • Autor: pr
  • Data: 22-06-2015, 11:37

Na polskim rynku e-commerce pojawił się nowy gracz - spółka Blue Media. Z Płatności Online BM korzysta już blisko 400 sklepów internetowych.

Blue Media specjalizuje się w transakcjach online. Jest m. in. operatorem Systemu Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Systemy Blue Media wykorzystywane w tzw. eBOK-ach, obsługują płatności ponad 6 milionów klientów, w tym operatorów sieci komórkowych i telewizji kablowych, dostawców energii i innych mediów.

- Uruchomienie Płatności Online BM dla e-handlu jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty firmy – komentuje Krystian Wesołowski z Blue Media.

Płatności Online BM proponują dwa standardy rozliczeń ze sklepem. Oprócz zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online BM oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe. Firma zapowiada wykorzystywanie w tym standardzie przelewów natychmiastowych. Oprócz tego wprowadzi też model udostępniania Płatności Online BM sklepom działającym w ramach platform ecommerce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • shoperpl 08-07-2015, 16:06:
Blue Media jest operatorem systemu płatności dla sklepów internetowych Shoper. Tym samym Shoper jest jednym z nielicznych dostępnych rozwiązań na rynku z taką funkcją. Własny system płatności, w pełni zintegrowany ze sklepem, dodatkowo z prowizją najniższą na rynku - to na pewno jeden z elementów, którym powinno się kierować szukając właściwego dla siebie oprogramowania. Sklep internetowy ma sprzedawać. Komfort prowadzenia takiej działalności jest niezwykle istotny. Ważne jest też by dobrać optymalne rozwiązanie - które pozwala oszczędzać na codziennych procesach sklepowych, jak np. przelewy za zakupy. Atutem Płatności Shoper jest najniższa prowizja na rynku. Dodatkowo nowi klienci nie płacą prowizji przez pierwsze 3 miesiące, po tym czasie prowizja jest na stałym poziomie 1,69%. Uruchomienie Płatności Shoper nie wymaga formalności, można tego dokonać z panelu administracyjnego sklepu.
Dodatkowo nowi klienci, którzy założą sklep do końca lipca, wybiorą Płatności Shoper mogą mieć skórkę graficzną do sklepu o połowę taniej (kod rabatowy: SKIN50).

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.