Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowy gracz na rynku e-handlu żywnością

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 16-05-2011, 16:22

Na polski rynek e-commerce wchodzi nowa marka - wielobranżowy sklep internetowy foodini.pl. Sklep wyróżnia jasno określona grupa docelowa: jego klientkami mają być głównie kobiety - aktywne, i zawodowo, i rodzinnie, ceniące swój czas i chętnie korzystające z udogodnień, które oferuje Internet. W Polsce ponad 60 proc. kupujących w e-sklepach to kobiety*.

Foodini.pl to przedsięwzięcie samodzielne - sklep oparty jest o własne zaplecze magazynowe i logistykę, posiada własną flotę samochodów, kurierów i Biuro Obsługi Klienta. Nie jest powiązany z żadną tradycyjną siecią handlową.

- Pomysł, by stworzyć wielobranżowy sklep internetowy narodził się z osobistych doświadczeń i zmęczenia czasochłonnością i monotonią codziennych zakupów. I ja, i moja żona, mieliśmy poczucie, że czas, który poświęcamy na robienie zakupów, a potem na dowiezienie ich do domu pod Warszawą, gdzie zaplecze handlowe pozostawia wiele do życzenia, można spożytkować lepiej, choćby na zabawę z dzieckiem, spotkanie z przyjaciółmi, lekturę - mówi Jerzy Sadoch, Prezes Zarządu Foodini.pl Sp. z o.o. - Istniejące na rynku e-sklepy też nie do końca spełniały nasze wyobrażenia o prostych, szybkich i korzystnych zakupach. Jestem przekonany, że foodini.pl - z przejrzystą stroną internetową, funkcjonalnymi listami zakupowymi, wygodnym zarządzaniem koszykiem, atrakcyjnym programem lojalnościowym, dostawami nawet w soboty oraz innymi udogodnieniami - spełni oczekiwania wymagających klientek.

- W krajach zachodnich konsumenci często ułatwiają sobie życie, robiąc zakupy w Internecie. Jestem przekonany, że i w Polsce ta forma zaopatrywania domu w produkty codziennego użytku znajdzie licznych zwolenników. Jeśli weźmiemy pod uwagę dane, które mówią o 16 mln internautów w Polsce i że połowa z nich korzysta z e-sklepów oraz że Polacy w 2010 roku wydali na zakupy w sieci 15,5 mld złotych, to pomysł, wynikający początkowo z przeczuć i doświadczeń, zyskuje solidne biznesowe uzasadnienie - dodaje Jerzy Sadoch, Prezes Zarządu Foodini.pl Sp. z o.o.

Foodini.pl umożliwia zrobienie online zakupów ogólnospożywczych, kosmetycznych i chemii gospodarczej z dostawą pod wskazany adres, w określonym przez kupującego przedziale czasowym. Swoim klientkom sklep udostępnia wiele udogodnień: tworzenie i zachowywanie list zakupowych, stały podgląd koszyka, bezpłatną dostawę zakupów przy określonej wartości zamówienia, dostęp do szczegółowych opisów produktów oraz możliwość dodawania własnych ocen. Dużym udogodnieniem jest zakładka Przepisy - wybierając przepis, np. na zupę, klientka zaznacza liczbę osób, dla których będzie przyrządzana, a na gotowej liście zakupowej, którą wystarczy potwierdzić jednym kliknięciem, zmienia się odpowiednio ilość składników, które będą potrzebne. Na zakupy w foodini.pl wystarczy poświęcić 15 minut i można je zrobić siedząc w wygodnym fotelu, popijając kawę lub zajmując się dzieckiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH