REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowy konsument. Czeg pragną i jak kupują millennialsi?

  • Autor: pr
  • Data: 09-10-2015, 09:23

Nie ufają mediom, słuchają rad rodziców, zależy im na przyjaźniach, ale często pielęgnują je tylko na Facebooku i Instagramie. Czym żyją i czego oczekują od świata millennialsi?

REKLAMA

Millennialsi – osoby urodzone na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych – cenią wartości takie jak przyjaźń oraz rodzina. Jak wynika z badań Urban Land Insitute, pośród ulubionych sposobów na spędzanie wolnego czasu 57 proc. kobiet i 38 proc. mężczyzn w wieku millenialsów wymieniło spotkania z rodziną. Kontakty z przyjaciółmi ceni kolejno 43 proc. i 41 proc. spośród nich.

Millennialsi częściej niż poprzednie pokolenia zawierają znajomości z osobami zza granicy. Do podtrzymywania takich relacji używają mediów społecznościowych. Według badań Pew Research Center, 81 proc. spośród nich posiada konto na Facebooku. – Swoje międzynarodowe znajomości przedstawiciele pokolenia Y często zawierają podczas zagranicznych studiów lub praktyk m.in. w ramach programu Erasmus. Dzięki social media mogą rozmawiać, przesyłać sobie zdjęcia i filmiki, a od niedawna również kupować wspólnie prezenty online. Zrzutki internetowe to nowa, społecznościowa forma płatności w sieci – opowiada Witalij Kedyk, współtwórca platformy płatności społecznościowych online Wishround.pl.

 Millennialsi to pierwsze pokolenie, które wychowało się w świecie komputerów i internetu. Najmłodsi spośród nich nie pamiętają czasów, kiedy w poszukiwaniu informacji sięgano po papierową encyklopedię lub słownik, a nie wyszukiwarkę Google. Według raportu przygotowanego przez MEC, 76 proc. osób w wieku 20-24 lat posiada smartfona.

Pokolenie Y doskonale czuje się w świecie nowoczesnych technologii i tego samego oczekuje od innych. Według danych NSL Finance 26 proc. spośród millennialsów zdarzyło się przenieść swoje konto do konkurencji z powodu niewystarczająco dobrej aplikacji mobilnej.

– Według danych raportu E-commerce w Polsce 2015 przygotowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska, osoby w wieku 25 – 34 lata stanowią 34 proc. klientów robiących zakupy przez internet. Właściciele e-sklepów powinni dostosować swoją ofertę do ich potrzeb, nie tylko tworząc wygodne w obsłudze aplikacje mobilne, lecz również oferując przyjazne dla konsumenta formy płatności, które ułatwiają robienie zakupów – stwierdza Witalij Kedyk.

W badaniu przeprowadzonym przez Elite Daily, mniej niż 3 proc. millennialsów uznało tradycyjne media za istotne źródła wiedzy. Podejmując decyzje zakupowe, znacznie chętniej kierują się wskazówkami przyjaciół (37 proc.) oraz rodziny (36 proc.). Brylujące w sieci pokolenie chętnie wsłuchuje się również w opinie internetowych ekspertów (17 proc.). – Na brak zaufania millennialsów do tradycyjnych mediów przedsiębiorcy muszą reagować wzmożoną aktywnością w internecie. Dlatego znaczna część ich budżetów reklamowych powinna być przeznaczana na działania online – stwierdza przedstawiciel Wishround.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH