Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Nowy prezes sieci Real o swojej wizji rozwoju firmy w Polsce

- Nasze wyniki na polskim rynku były zgodne z naszymi prognozami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Rafael Gasset, prezes zarządu sieci Real w Polsce.

Nowy prezes sieci Real o swojej wizji rozwoju firmy w Polsce
Rafael Gasset, prezes zarządu sieci Real w Polsce
Panie Prezesie przeją Pan zarządzanie siecią Real w Polsce w trudnym momencie. Rynek hipermarketów w Polsce jest już mocno nasycony, a więc proste zdobywanie rynku przez kolejne otwarcia będzie trudne? Jak wygląda Pański pomysł na rozwój sieci Real w Polsce?

Rzeczywiście polski rynek jest bardzo konkurencyjny, a klienci - coraz bardziej wymagający. To sprawia, że Real stale proponuje nowe rozwiązania, by jeszcze lepiej spełniać potrzeby klientów.

Udoskonalona oferta produktów świeżych, rozwój marki Real Quality, TiP i innych marek własnych sieci, pełna gama produktów spożywczych, szeroki wybór artykułów w kategoriach gospodarstwa domowego, rozrywkowych, kulturalnych i tekstylnych to kierunki rozwoju i plany naszych zespołów w celu zapewnienia wzrostu sprzedaży.

Ile jest jeszcze Pana zdaniem miejsca na hipermarkety w Polsce? Ile z tego może zdobyć Real?

Naszym celem jest, aby zakupy w Realu były dla klientów synonimem maksymalnej wygody. Ciągle optymalizujemy wybór naszych produktów w sklepach tak, by zaspokoić potrzeby wszystkich klientów.

Oznacza to dostosowanie naszej oferty do konkretnych potrzeb lokalnych klientów i reagowanie na działania bezpośrednich konkurentów w najbliższym otoczeniu. Ta lokalność ma również swoje odzwierciedlenie w strategii cenowej oraz optymalizacji asortymentu. W odpowiedzi na oczekiwania klientów współpracujemy z lokalnymi dostawcami.

Oferujemy szeroki wybór tekstyliów - stawiamy na sezonowość kolekcji tekstyliów domowych i odzieży. Nasze marki - Villa Noblesse i Designers - są wyjątkowe na rynku w zakresie wzornictwa, tkanin i jakości, a także kolorystyki. W naszej strategii cenowej skupiamy się na oferowaniu klientom atrakcyjnych cen i ofert promocyjnych.

Gdzie Pan upatruje największych szans dla sieci Real w naszym kraju?

Chcemy zwiększyć lojalność klientów dzięki atrakcyjnym ofertom promocyjnym i możliwości uczestnictwa w multipartnerskim Programie Bonusowym Payback, w którym bierze udział ponad 7 mln uczestników.

więcej informacji:

Rafael Gasset RSS ALERT    /    Real RSS ALERT    /    hipermarkety Real RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.