Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Obrót całej sieci Mila wzrósł prawie o 10 proc.

Obrót sieci Mila za pierwsze półrocze 2016 r., w stosunku do półrocza 2015r., like for like wzrósł o 3,61 proc., a obrót całej sieci wzrósł o 9, 77 proc. w analogicznym okresie. Sieć Mila planuje dalszy rozwój w obranym kierunku.

Obrót całej sieci Mila wzrósł prawie o 10 proc.
fot. Mila

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 12-08-2016, 10:31

- Konsekwentne budowanie i rozwijanie strategii kategorii świeżych oraz aktywne działania wizerunkowo-promocyjne to główne powody tak dobrych wyników sieci - czytamy w informacji sieci Mila. 

Supermarkety Mila rozwijają najważniejsze kategorie artykułów świeżych. Jednym z ważnych elementów tej strategii jest zaawansowana technologia wypieku pieczywa ze świeżego, a nie mrożonego ciasta. Pieczywo wyrabia się poprzez odroczony rozrost ciasta, zgodnie z rzemieślniczym kunsztem. Implementacja nowoczesnej technologii Cool Rising wprowadzana jest do sieci - obecnie klienci mogą znaleźć pieczywo wypiekane tą metodą w 138 sklepach sieci.

Spółka dba o asortyment z kategorii  świeżych. Wprowadziła m.in. wyroby takie jak np. „Smak Tradycji” - wędliny z wysokogatunkowego mięsa, produkowane zgodnie z tradycyjną recepturą oraz lokalne produkty, charakterystyczne dla danego miejsca. 

Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju jest konsekwentne wzmacnianie przez sieć kategorii artykułów świeżych, dlatego już niebawem zobaczymy nową, kolejną kampanię sieci Mila. Przewiduje ona  działania w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną - czytamy w informacji sieci Mila.

Marka MILA należy do spółki market-Detal, która posiada doświadczenie w handlu detalicznym. Firma posiada 189 sklepów na terenie całego kraju. Sklepy oferują świeże warzywa i owoce, wędliny, mięsa, sery i ciasta.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mila RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • alkapone 2016-08-16 11:44:50
    jakieś jaja?
  • ? 2016-08-16 17:46:09
    dziwne byłoby gdyby napisali, że zamierzają pogarszać, a realnie większych zmian w sklepach nie widać... a konkurencja nie śpi. Przypomnę, że świeżość itd to dzisiaj obowiązek, a nie przewaga.
  • Michał S 2016-08-20 10:18:15
    przestańcie wrzucać sponsorowane artykuyły. Wiadomo, że Mila idzie na sprzedaż i chcą podpić cenę takimi gadzinowymi wpisami
  • Pracownicy Mila 2017-08-24 18:23:01
    Panie Góralczyk nie rozśmieszaj Pan nas pracowników tymi wypowiedziami. Obrót na sklepach może i rośnie, bezrobocie owszem spada ale nie dzięki Wam tylko innym. To ile zarabiają pracownicy Mili jest ŻENADA, WYZYSK ludzie pracują tam bo mają kredyty do spłaty i rodziny do wykarmienia a nie dla tego że jest miła atmosfera. Może byście jeden z drugim docenili pracowników którzy tyrają jak osły za marne grosze. Gdyby nie my pracownicy sklepy by upadły już dawno no ale niestety z roku na rok wszystko drożeje a pensje rosną tyle co kot napłakał. Kto to słyszał żeby za najniższa krajową tyrać tak ciężko. Ludzie odchodzą i wszyscy odejdą jak nie zwiększycie wynagrodzeń, zwłaszcza tym którzy zostali i tyrają za 3 bo brak personelu daje bardzo w kość. A jeszcze zapytam gdzie jest jakikolwiek socjal nic nie oferujecie tym ludziom wstyd i hańba

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.