Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Odido: Blisko 2530 sklepów w całej Polsce

Stworzona przez Makro Polska sieć franczyzowa Odido zrzesza pod swoim szyldem blisko 2530 sklepów w całej Polsce. Alkostrefa, kącik kawowy czy strefa bistro „Chwytaj w biegu” – to tylko kilka rozwiązań, przygotowanych przez sieć hurtowni w oparciu o potrzeby sklepów spożywczych różnej wielkości.

Odido: Blisko 2530 sklepów w całej Polsce
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-01-2020, 11:01

W Polsce istnieje blisko 2530 sklepów działających pod marką Odido. W 2019 roku sieć stworzona przez Makro Polska powiększyła się o 267 placówek. – W przyszłym roku Makro nadal będzie koncentrować się na rozwoju organicznym, planując przyłączyć do sieci co najmniej 200 kolejnych sklepów. Jednocześnie będzie pracować nad wsparciem Franczyzobiorców i poprawą jakości pracy sklepów działających pod szyldem Odido – mówi Anna Kieljan, Manager ds. Ekspansji i Operacji Odido. 

Sieć hurtowni prowadzi cykl spotkań z Franczyzobiorcami „Super Sklep”. Właściciele sklepów Odido mają możliwość uczestniczyć w szkoleniach branżowych oraz warsztatach z ekspertami z różnych dziedzin. Edukacyjne spotkania stanowią okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. – W ten sposób tworzy się silna społeczność franczyzowa Odido. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – wyjaśnia Anna Kieljan. 

Z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, Makro Polska oferuje rozwiązania dopasowane do różnej wielkości placówek, uwzględniając także ich specyfikę sprzedaży. Prowadzone przez sieć hurtowni projekty oparte są o aktualne trendy. Najbardziej zaawansowanym projektem jest Alkostrefa – Wino, na który składa się asortyment i wyposażenie indywidualnie dobrane przez specjalistów. Skrojona pod zapotrzebowania klientów z sektora handlu tradycyjnego, oferta dostosowana jest do trendów panujących na rynku alkoholi. O sukcesie tego rozwiązania świadczą liczby – blisko 2,7 tys. placówek posiadających Alkostrefę, z czego ponad 1,1 tys. to sklepy Odido. 

Makro Polska posiada rozwiązania zgodne z wszechobecnym trendem convenience. Jednym z nich jest kącik kawowy, zawierający produkty marki własnej Rioba. – To rozwiązanie sprawdzi się w lokalizacjach, które gwarantują duży przepływ konsumentów. Klientom, którzy zdecydują się z niego skorzystać, proponujemy ekspres i ergonomiczny regał, pakiet startowy produktów, rabat na artykuły do konceptu Rioba i pełne wsparcie marketingowe – zapowiada Anna Kieljan. 

Sieć hurtowni również daje właścicielom możliwość do korzystania z projektu, jakim jest kącik bistro. Stanowi on propozycję dla sklepów, które chcą rozszerzyć asortyment o ciepłe przekąski. W tym celu Makro Polska dostarcza całościowe i dostosowane do ich potrzeb wyposażenie. Projekt został przygotowany z myślą o lokalizacjach miejskich oraz placówkach położonych przy trasach przejazdowych. Jedną z najnowszych propozycji skierowanych do sklepów, jest kącik Chwytaj w biegu – Food to go. Składają się na niego kanapki, sałatki, zestawy obiadowe, sushi czy świeże soki. Oprócz niezbędnego asortymentu oferuje chłodziarkę do ekspozycji produktów oraz pełne wsparcie marketingowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Makro RSS ALERT    /    Odido RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.113.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.