Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ofensywa reklamowa Lidla

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-11-2017, 11:15

Lidl jest w listopadzie zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o wydatki sieci spożywczych na reklamę telewizyjną. Od 30 października do 12 listopada sieć przeznaczyła na ten cel 24 238 603 zł - wynika z danych firmy Nielsen prezentowanych przez serwis dlahandlu.pl

 Od 30 października do 5 listopada Lidl wydał na reklamę w tv 11 631 622 zł i był liderem zestawienia Nielsena, które obejmuje 10 największych reklamodawców. Lidl był też jedyną siecią spożywczą w tym rankingu. Na 10. miejscu uplasowała się kampania "Droga donikąd" z wydatkami rzędu 4 857 000 zł.

W okresie od 6 do 12 listopada Lidl ponownie był na 1. miejscu, przeznaczając na reklamę w telewizji 12 606 981 zł. Na 6. pozycji sklasyfikowano Tesco z wynikiem 5 771 103 zł, a na 9. Biedronkę, która wydała na reklamę 5 158 530 zł.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH