Okres przerwy świąteczno-noworocznej fatalny dla handlu
FootFall Indeks Polska w tygodniu 31 grudnia 2012 r - 6 stycznia 2013 roku spadł o 18,0 proc. rok do roku i o 8,9 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 62,16 pkt. - podała firma Experian.
- Okres przerwy świąteczno - noworocznej nie był najlepszy dla handlu. Polacy spędzili ten czas z rodziną lub na wyjazdach wypoczynkowych, nie myśląc o zakupach. Ten trend przeciągnął się do końca pierwszego tygodnia tego roku. Sylwester, Nowy Rok, powrót do pracy, bądź dłuższy weekend w sumie wpłynęły na spadki w obu porównaniach. Negatywny wpływ wielu dni wolnych od pracy był silniejszy niż w roku 2011 głównie przez ich wystąpienie w dni robocze. Od teraz wyniki powinny znów piąć się w górę, gdy klienci będą szukać okazji na przecenach - napisano w komentarzu.
FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej.


KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!