REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Opakowania mogą znacząco zwiększyć marże w handlu internetowym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2015, 19:08

Według ekspertów Stora Enso, w segmencie sprzedaży detalicznej produktów żywnościowych występuje potencjał do podwojenia rentowności na poziomie zysku operacyjnego (EBIT) dzięki strategicznym projektom opakowania. Dzięki strategicznym projektom opakowania, detaliczni internetowi sprzedawcy artykułów higieny osobistej mają szansę na zwiększenie rentowności na poziomie zysku operacyjnego (EBIT) aż o 50 proc.

REKLAMA

Strategiczne projekty opakowań oraz zrównoważone materiały mogą znacząco zwiększyć marże osiągane przez internetowe przedsiębiorstwa detaliczne.

- Sprzedawcy detaliczni dążący do doskonałości w zakresie opakowania w kanałach sprzedaży internetowej prawdopodobnie osiągną największy wzrost w najbliższych latach - mówi Gilles van Nieuwenhuyzen, wiceprezes Stora Enso Packaging Solutions. - Przewidujemy, że klienci i kontrahenci, którzy w pełni wykorzystują potencjał opakowania w sprzedaży internetowej będą w stanie osiągnąć znaczącą poprawę zysków.

Korzyści wynikające z inwestycji w opakowania dotyczą m.in. zwiększenia lojalności klienta, wspieranie działań w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz zmniejszenie objętości transportowanych towarów.

Raport Stora Enso podkreśla potencjał w zakresie usprawnienia operacji wybierania i pakowania produktów oraz optymalizację wykorzystania materiału opakowaniowego w internetowej sprzedaży produktów spożywczych, co pozwoli wpłynąć na poziom rentowności zysku operacyjnego (EBIT).

- Opracowanie zoptymalizowanych rozwiązań opakowaniowych może mieć wyraźny, pozytywny wpływ na wysokość sprzedaży, kosztów, a przede wszystkim lojalność konsumenta - trzy ważne parametry zyskowności dla przedsiębiorstw detalicznych wchodzących na rynek internetowy - mówi Björn Thunström, wiceprezes ds. marketingu i lojalności klienta Stora Enso Packaging Solutions.

Ponadto eksperci podkreślają niektóre dostrzegalne trendy w skali makro; siła konsumenta urasta do nowych poziomów, modele biznesowe podlegają innowacjom w celu skorzystania z szans rynkowych oraz wzrasta dostępność nowych technologii wraz ze zmniejszaniem się kosztu korzystania z nich. Autorzy raportu wysuwają wniosek, że w obliczu tych trendów zrównoważone rozwiązania opakowaniowe mogą umożliwić właścicielom marki uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH