Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Opakowania to istotny temat dla branży handlowej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-09-2015, 14:43
Opakowania to istotny temat  dla branży handlowej
Dla sieci handlowych istotna jest kwestia rozwoju opakowań do żywności/ fot. shutterstock

- Cały czas obserwujemy i badamy trendy, które pojawiają się na rynku i wpływają na rozwój opakowań. Istotne są dla nas trendy związane z wygodą użytkowania, ale również ekologią czy też aktywnym stylem życia, który przekłada się chociażby na stosowanie opakowań typu "to go". Widzimy również potencjał w opakowaniach nawiązujących do tradycji, regionalnego pochodzenia produktu, jak również o silnym charakterze vintage - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Biskup PR Manager Lidl Polska.

I dodaje, że Lidl kładzie duży nacisk zarówno na sam projekt opakowania, jak również na jakość jego wydruku. - Na tym polu widoczne są również zachodzące zmiany. W szczególności w zakresie uszlachetnień w druku, takich jak zastosowanie farb i lakierów specjalnych - termoaktywnych, termochromowych, czy luminescencyjnych – mówi Anna Bikup.

Jakie nowinki opakowaniowe szykuje sieć? - W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzenie innowacyjnego na polskim rynku opakowania kapusty kwaszonej – wiaderko wyposażone będzie w dodatkowy wentyl odprowadzający gazy, co zapobiegnie przekwaszeniu produktu – dodaje ekspertka Lidla.

Z kolei Dorota Patejko dyrektor ds. komunikacji Auchan Polska, jest zdania, że zmiany  w opakowaniach powinny iść w kierunku wygody i funkcjonalności, ponieważ jeśli chodzi o atrakcyjność opakowań -  to już się dzieje. - Producenci wychodzą z założenia, że klient kupuje oczami. Zdecydowanie opakowania powinny zawierać wszystkie niezbędne i wymagane przez prawo informacje dotyczące żywienia, składników, kaloryczności itd. – dodaje.  Czy jesteśmy gotowi na opakowania inteligentne ? - Trudno powiedzieć, chyba jeszcze w żywnosci nie, bo to zbyt duże koszty. Z czasem pojawi się może chipowanie w celu skanowania automatycznego na kasie, ale nadal koszty takich działań są zbyt wysokie i nie obserwujemy szybkiego rozwoju w tym kierunku – zapewnia Dorota Patejko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH