Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Optivo poprowadzi komunikację e-mail marketingową drogerii SuperKoszyk.pl

  • Autor: PR
  • Data: 20-04-2016, 09:55

Już nie tylko e-mail marketing, ale także podejście omnichannel staje się stopniowo standardem w komunikacji marketingowej. Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów, z rozwiązań oferowanych przez optivo postanowił skorzystać SuperKoszyk.pl, największy w Polsce sklep internetowy z kosmetykami i chemią gospodarczą.

- O podjęciu współpracy z optivo myśleliśmy już od dłuższego czasu. Funkcjonalności systemu optivo broadmail umożliwią nam realizację wielu pomysłów, które zawarliśmy w naszej strategii e-mail marketingowej – podkreśla Agata Chmielewska, specjalista ds. marketingu internetowego
w SuperKoszyk.pl.

- Nie bez znaczenia jest również fakt możliwości integracji z systemem Magento, która umożliwia przepływ informacji w czasie rzeczywistym pomiędzy wspomnianym narzędziem a optivo broadmail - dodaje.

- Cieszymy się, że SuperKoszyk.pl dołącza do grona firm, które zgadzają się, że e-mail marketing jest nie tylko niezbędny dla prowadzenia skutecznego biznesu, ale też powinien spełniać najwyższe światowe standardy, oparte na najlepszych praktykach – mówi Marek Włodarczyk, Country Manager optivo Polska.

- Jesteśmy przekonani, że nadchodzące miesiące pozwolą nam nie tylko osiągnąć zamierzone cele, ale też zrealizować wiele kreatywnych, niebanalnych kampanii - podkreśla. 

SuperKoszyk.pl to największa polska drogeria internetowa oferująca chemię gospodarczą, kosmetyki oraz artykuły do higieny osobistej. Istnieje na rynku od 2006 r. W ofercie sklepu znajduje się ponad 10 000 produktów znanych i cenionych polskich i międzynarodowych marek.

optivo to międzynarodowy specjalista z zakresu e-mail marketingu i omnichannel, z oddziałami w Berlinie (centrala), Warszawie, Amsterdamie i Istambule. Firma codzienne dostarcza ponad 1 300 klientom wiodących rozwiązań w ramach zautomatyzowanej, bezpośredniej i spersonalizowanej komunikacji  z konsumentami.

Narzędzie optivo broadmail umożliwia wysyłanie maili transakcyjnych, prowadzenie kampanii Marketing Automation, czy też tworzenie newsletterów - w dynamicznym, w pełni edytowalnym szablonie. Co więcej, wszystkie komunikaty mogą zostać w pełni spersonalizowane oraz targetowane pod kątem odpowiednich grup docelowych. Rozbudowane raporty pozwalają z kolei sprawdzić, jak podejmowane działania zostały odebrane przez klientów i zaplanować kampanię w taki sposób, by jak najlepiej spełnić ich oczekiwania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 24-04-2016, 03:00:
E mail marketing, marketing internetowy, kampanie reklamowe:

artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH