Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organic Farma Zdrowia nabyła prawa do kilku marek m.in. do piwa Mnich

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2015, 09:44
Organic Farma Zdrowia nabyła prawa do kilku marek m.in. do piwa Mnich
fot. Produkty Klasztorne

Organic Farma Zdrowia nabyła prawa ochronne od spółki Produkty Klasztorne do kilku jej znaków towarowych i będzie prowadzić sprzedaż pod tymi markami.

Zarząd Spółki Organic Farma Zdrowia poinformował, że w dniu 16 listopada 2015 roku zawarł ze spółką Produkty Klasztorne umowę, której przedmiotem jest zakup od tej spółki praw ochronnych do znaków towarowych posiadanych przez spółkę Produkty Klasztorne.

- Są to w głównej mierze znaki towarowe „Produkt Klasztorny” w różnych wersjach graficznych, znak towarowy piwa „Mnich” oraz znak towarowy „Polska Czerwona Krowa ” – informuje zarząd Organic Farma Zdrowia.

Zarząd podkreśla też, że mimo iż umowa nie ma znamion istotnej, bo jej wartość nie przekracza poziomu 20 proc. kapitałów własnych Organic Farma Zdrowia, niemniej jest ważna dla spółki, ponieważ przejmowane marki posiadają duży potencjał, są dobrze znane oraz cenione na rynku spożywczych produktów naturalnych i ekologicznych klasy Premium.

Grupa Organic Farma Zdrowia zamierza prowadzić sprzedaż pod nabytymi markami – produktów tradycyjnych, wyłącznie naturalnych i ekologicznych wytwarzanych rzemieślniczo na bazie starodawnych receptur klasztornych.

- Docelowo większość produktów pod tymi markami będzie ekologiczna – informuje zarząd Organic Farma Zdrowia.

Dystrybucja tych produktów obejmie Delikatesy Organic Farma Zdrowia oraz wielu innych odbiorców na terenie całego kraju.

Z kolei spółka Produkty Klasztorne poinformowała o wypowiedzeniu umów dotyczących produkcji oraz dystrybucji produktów pod marką ”Produkty Klasztorne”.  Produkty Klasztorne dokonały m.in. wypowiedzenia umowy dystrybucyjnej zawartej w dniu 8 września 2014 r. z Żabka Polska.

- Wypowiedzenie przedmiotowych umów jest związane z realizacją sprzedaży na rzecz innego podmiotu znaków towarowych - podał zarząd spółki Produkty Klasztorne.

W październiku zarząd spółki Produkty Klasztorne informował, że przygotowuje nową strategię. Jednocześnie w ramach planowanych przedsięwzięć dotychczasowa działalność spółki będzie traktowana jako wyodrębniona inwestycja (zorganizowana część) w ramach działalności.

Produkty Klasztorne to spółka notowana na NewConnect. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką Produkt Klasztorny. W ofercie spółki znajduje się ponad 150 podstawowych produktów, które dzielą się na 5 głównych grup asortymentowych: nabiał, wędliny, wyroby garmażeryjne, przetwory, słodycze oraz piwo o marce MNICH.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH