Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organic Farma Zdrowia obniża ceny w sklepach

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-11-2011, 15:15

Spółka Organic Farma Zdrowia, właściciel i operator największej w Polsce sieci specjalistycznych delikatesów oferujących ekologiczną i naturalną żywność, kosmetyki i środki higieny po raz pierwszy w swojej historii obniża ceny. Zniżki dochodzą nawet do 25 proc.

W komunikacie spółki czytamy, że "dzięki dynamicznemu wzrostowi sieci delikatesów i wolumenu sprzedaży produktów pozycja rynkowa i siła zakupowa sieci przekonała wielu głównych dostawców do pogłębienia współpracy i obniżeniu swoich marż równolegle z obniżeniem marży samej sieci. Spółce udało się też pozyskać kilku nowych, znaczących dostawców europejskich, którzy dzięki zwiększonym zakupom zaoferowali produkty w nowych, niższych cenach, cenach pozwalających zniwelować wzrost (niekorzystny dla importerów) kursu Euro".

- Do chwili obecnej mieliśmy nieustannie doczynienia z sytuacją zbyt niskiej podaży, co powodowało, że producenci i dostawcy funkcjonowali na małej skali z bardzo wysokimi marżami. Po bardzo długim okresie oczekiwania doszliśmy do momentu, kiedy dla dużej części produktów podaż zaczyna pokrywać się z popytem a czasem nawet go przewyższać. Pojawiła się też - w zasadzie nieistniejąca do tej pory - konkurencja pomiędzy producentami. To wszystko pozwoliło nam - jako największemu detaliście w Polsce w zakresie produktów ekologicznych - na konstruktywne rozmowy, mające na celu wzajemne obniżenie marż na produkty, których wolumen sprzedaży dynamicznie rośnie i dzięki obniżonym cenom sprzedaż będzie rosła jeszcze szybciej. Obniżyliśmy 1000 cen - od kilku do nawet 25 proc. Obniżki dotyczą produktów w takich grupach produktowych jak: artykuły bezglutenowe i wegetariańskie, bakalie, cukier i środki słodzące, dania gotowe, kawy, herbaty, miody, produkty nabiałowe, napoje bezmleczne, soki, wody, syropy, oleje i oliwy, pieczywo, ciasta i słodycze, produkty zbożowe, produkty dla dzieci, przetwory owocowe i warzywne, przyprawy, sosy i dodatki do potraw oraz środki higieny. Dla wielu podstawowych produktów spożywczych chcemy od tej chwili być rynkowym przywódcą cenowym - komentuje Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Ponad 23 mln złotych sprzedaży na koniec trzeciego kwartału 2011 roku, to nowy rekord dla spółki. Sprzedaż jest wyższa o 45 proc. od sprzedaży po 3 kwartałach rok temu, ale jest też wyższa od sprzedaży w całym 2010 roku, która wyniosła 22,645 mln złotych.

Organic Farma Zdrowia zarządza w tej chwili 22. delikatesami w 9 miastach Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klient 16-11-2011, 18:03:
Sprawa ma się inaczej. Ludzie nie są idiotami i nie będą płacili średnio 50% więcej niż w sklepie obok. Przykłady: otręby bio 5zł w organic a w carefour 2,5zł, musli bio - organic 12, carefour 5,5zł, parówki swojowe 9zł a w carefourze 7zł. Przykłady można mnożyć.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH