Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organic Farma Zdrowia: Social media to przejrzystość i możliwość szybkiej reakcji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2017, 14:59
Organic Farma Zdrowia: Social media to przejrzystość i możliwość szybkiej reakcji
Fot. shutterstock

Media społecznościowe są dla naszej sieci sklepów narzędziem bezpośredniej komunikacji z klientami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Przybylski, Dyrektor Marketingu Organic Farma Zdrowia.

- Mamy profil na Facebooku i Instagram. Najważniejszy jest dla nas Facebook. W naszej strategii marketingowej social media są bardzo ważnym elementem szybkiej komunikacji z klientami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Przybylski, Dyrektor Marketingu Organic Farma Zdrowia.

- Komunikujemy głównie informacje o przewadze żywności ekologicznej nad konwencjonalną, artykuły o zdrowiu, informacje o promocjach i otwarciach naszych sklepów - dodaje.

- Największą korzyścią z korzystania z social media jest dla naszej sieci możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem. Social media są bezcenne w dotarciu zarówno do stałych klientów jak i do potencjalnych - mówi Mariusz Przybylski.

Czy dzięki kontaktowi przez social media z konsumentami dostają Państwo informacje zwrotne, które pomagają w poprawie funkcjonowania sieci handlowej i w doborze produktów? - Sprzedajemy produkty ekologiczne, które powstają bez chemii rolnej i konserwantów. Klienci piszą do nas np. w sprawach związanych z preferencjami produktowymi, czyli jakich produktów ich zdaniem brakuje w sieci Organic Farma Zdrowe - tłumaczy Mariusz Przybylski.

Dodaje, że konsumenci poprzez media społecznościowe  najczęściej wysyłają zapytania dotyczące walorów odżywczych produktów. - Dzięki social media jest możliwość szybkiej reakcji i przejrzystość, czyli transparentność - mówi Przybylski.

Podaje też przykład komunikacji z klientami Organic farma Zdrowia dotyczący produktów z nasionami chia. Pod koniec lipca br. pojawiła się informacja, że UE zakazała sprzedaży jogurtów i deserów z nasionami chia. Organic Farma Zdrowia poinformowała o tym swoim klientów na Facebooku i przedstawiła swoje stanowisko w tej sprawie. 

Jakie mają Państwo plany związane z komunikacją przez social media? - Chcielibyśmy być jeszcze bliżej pasjonatów żywności eko i docierać do tych, którzy jeszcze się wahają - podsumowuje Mariusz Przybylski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.