Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organic Farma Zdrowia: Social media to przejrzystość i możliwość szybkiej reakcji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2017, 14:59
Organic Farma Zdrowia: Social media to przejrzystość i możliwość szybkiej reakcji
Fot. shutterstock

Media społecznościowe są dla naszej sieci sklepów narzędziem bezpośredniej komunikacji z klientami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Przybylski, Dyrektor Marketingu Organic Farma Zdrowia.

- Mamy profil na Facebooku i Instagram. Najważniejszy jest dla nas Facebook. W naszej strategii marketingowej social media są bardzo ważnym elementem szybkiej komunikacji z klientami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Przybylski, Dyrektor Marketingu Organic Farma Zdrowia.

- Komunikujemy głównie informacje o przewadze żywności ekologicznej nad konwencjonalną, artykuły o zdrowiu, informacje o promocjach i otwarciach naszych sklepów - dodaje.

- Największą korzyścią z korzystania z social media jest dla naszej sieci możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem. Social media są bezcenne w dotarciu zarówno do stałych klientów jak i do potencjalnych - mówi Mariusz Przybylski.

Czy dzięki kontaktowi przez social media z konsumentami dostają Państwo informacje zwrotne, które pomagają w poprawie funkcjonowania sieci handlowej i w doborze produktów? - Sprzedajemy produkty ekologiczne, które powstają bez chemii rolnej i konserwantów. Klienci piszą do nas np. w sprawach związanych z preferencjami produktowymi, czyli jakich produktów ich zdaniem brakuje w sieci Organic Farma Zdrowe - tłumaczy Mariusz Przybylski.

Dodaje, że konsumenci poprzez media społecznościowe  najczęściej wysyłają zapytania dotyczące walorów odżywczych produktów. - Dzięki social media jest możliwość szybkiej reakcji i przejrzystość, czyli transparentność - mówi Przybylski.

Podaje też przykład komunikacji z klientami Organic farma Zdrowia dotyczący produktów z nasionami chia. Pod koniec lipca br. pojawiła się informacja, że UE zakazała sprzedaży jogurtów i deserów z nasionami chia. Organic Farma Zdrowia poinformowała o tym swoim klientów na Facebooku i przedstawiła swoje stanowisko w tej sprawie. 

Jakie mają Państwo plany związane z komunikacją przez social media? - Chcielibyśmy być jeszcze bliżej pasjonatów żywności eko i docierać do tych, którzy jeszcze się wahają - podsumowuje Mariusz Przybylski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH