Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Organic Farma Zdrowia w 2018 roku: Ponad 98 mln zł przychodów

W 2018 roku sprzedaż w kwocie 58,1 mln zł odnotowała spółka detaliczna Organic Farma Zdrowia (4% wzrostu do 2017 roku), a spółka hurtowa Eko-Wital - ponad 59 mln zł (11,3% wzrostu rocznego). Skonsolidowane przychody grupy wzrosły o 5,34% do 98,3 mln złotych.

Organic Farma Zdrowia w 2018 roku: Ponad 98 mln zł przychodów
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Fot. PTWP

- Rekordowe przychody za miniony rok grupa i jej spółki osiągnęły mimo negatywnych dla handlu
detalicznego zmian w otoczeniu rynkowym - wprowadzeniu wolnych niedziel, które obniżyły
realną sprzedaż o 3%, czy też kłopotów finansowych kilku największych sieci handlowych w
Polsce - podaje Organic Farma Zdrowia.

- Rezultaty udało się osiągnąć dzięki nowym sklepom - w tym pierwszym, wielkopowierzchniowym marketom, bogatszej ofercie produktowej i lepszemu stosunkowi jakości do cen produktów oraz aktywności marketingowej grupy - dodaje spółka.

Spółka Eko-Wital wprowadziła do oferty wiele nowych, ekologicznych produktów od polskich
producentów: funkcjonalne mixy superfoods Biokulturalni oraz Daktynellę w dwóch smakach i
Bionelki (zdrowe przekąski z daktyli), miody z pasieki Pucer oraz mąki z farmy Juchowo, w
najwyższej jakości Demeter - specjalny, dodatkowy certyfikat przyznawany wyłącznie produktom
spełniającym najbardziej wygórowane parametry jakości ekologicznej.

Sieć informuje również, że z końcem roku 2018 zakończyły działalność delikatesy w Rumi, ponieważ wyniki tej placówki nie spełniały oczekiwań spółki.

W 2018 roku Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia w rozmowie z naszą redakcją tłumaczył, że rośnie świadomość konsumencka: - Wśród klientów kupujących żywność ekologiczną można dostrzec niesamowitą zmianę zachowań - jeszcze kilka lat temu, gdy do naszych sklepów dojechały jajka, świeży sklep czy kurczaki ekologiczne, wręcz dopytywali się, dzwonili, czy towar dojechał. Dzisiaj czasy zmieniły się zupełnie – nasz klient oczekuje – tak jak w sklepie konwencjonalnym – pełnego asortymentu, możliwości wyboru produktów niekoniecznie jednej marki, o różnej gramaturze w zależności od potrzeb. Stąd wśród konsumentów oczekiwanie sklepu świetnie zaopatrzonego we wszystkie produkty spożywcze z dużym wyborem - wyjaśniał.

Sieć w 2018 roku kontynuowała rewitalizację sklepów, które mają już wiele lat. - Chcemy, aby ekspozycja produktów w naszych placówkach była jak najlepsza, aby spełniała oczekiwania naszych klientów - mówi prezes sieci.

Spółka stawiała w 2018 roku na sklepy o dużej powierzchni, aby móc pokazać klientom co najmniej sześć tys. produktów ekologicznych, które można dobrze wyeksponować, wygodnie obejrzeć i kupić. Dlatego - zgodnie ze strategią rozwoju - 19 września 2018 r. został uruchomiony w Warszawie przy ul. Herbsta 4 wielkopowierzchniowy market ekologiczny.

więcej informacji:

Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy ekologiczne RSS ALERT    /    Sławomir Chłoń RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.21.16.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.