Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organic Farma Zdrowia: Wśród produktów azjatyckich dużą popularnością cieszą się japońskie herbaty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2018, 15:12
Organic Farma Zdrowia: Wśród produktów azjatyckich dużą popularnością cieszą się japońskie herbaty
Fot. shutterstock

Wśród produktów azjatyckich bardzo dużą popularnością w naszej sieci sklepów cieszą się japońskie herbaty, zwłaszcza herbata matcha - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Przybylski, Dyrektor Marketingu Organic Farma Zdrowia.

- W ofercie mamy produkty z całego świata i co bardzo ważne, również polskie - owoce i warzywa, nabiał, mięso, wędliny oraz pieczywo. Podczas codziennych zakupów konsumenci szukają zazwyczaj krajowych produktów, ale azjatycki asortyment również cieszy się popularnością. Azjatyckie produkty spożywcze w naszej ofercie to przede wszystkim składniki herbat, oleje kokosowe, egzotyczne owoce (świeże i suszone), orzechy czy jagody goi, przyprawy czy ryż jaśminowy lub sosy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Przybylski, Dyrektor Marketingu Organic Farma Zdrowia. 

- Każdy z tych produktów jest ekologiczny, certyfikowany, sprawdzony pod względem jakości. Najczęściej są to produkty tajskie i wietnamskie, z Japonii  albo ze Sri Lanki.  Bardzo dużą popularnością cieszą się japońskie herbaty, zwłaszcza herbata matcha - zielona, sproszkowana, wysokiej jakości, pełna antyoksydantów - dodaje.

Podkreśla, że herbata matcha ma wiele prozdrowotnych właściwości. - Gdy krzew herbaciany wchodzi w okres wegetacji, rolnicy przykrywają go , izolując w ten sposób od światła. Roślina "uważa", że dzieje się coś złego, a ona ma się właśnie rozwijać. Produkuje wówczas mnóstwo prozdrowotnych i antygrzybiczych i antywirusowych substancji, stąd jej doskonałe właściwości dla człowieka - tłumaczy.

- Mamy więc sporą ofertę produktów dla miłośników azjatyckiej kuchni w wydaniu ekologicznym. Oferta ta jest sukcesywnie rozwijana, aby spełnić oczekiwania smakoszy - dodaje dyrektor Organic Farma Zdrowia.

- Odległość oraz bariery celne powodują, że ceny produktów azjatyckich nie są tanie. Chcielibyśmy, aby mogłyby być atrakcyjniejsze dla klientów. Ostatnio gościliśmy przedstawicieli japońskich przedstawicieli biznesu, którzy sygnalizowali nam zainteresowanie wzmożeniem wymiany handlowej. Umowa handlowa UE-Japonia na pewno będzie krokiem w tym kierunku - mówi Mariusz Przybylski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 961) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.