Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Orlen narzucił konkurentom szybkie tempo zmian w ofercie gastronomicznej na stacjach benzynowych

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 13-04-2017, 10:54
Orlen narzucił konkurentom szybkie tempo zmian w ofercie gastronomicznej na stacjach benzynowych
fot. shutterstock

- Orlen niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji - mówi Wiktor Miałkowski, partner w Pro Business Solutions.

W 2015 roku kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, który trzy lata wcześniej kupił sieć stacji Statoil, podjął decyzję o ujednoliceniu marki globalnej. W miejsce dotychczasowych Mac’s, Circle K, Kangaroo Express oraz Statoil, wszędzie ma zacząć obowiązywać nazwa Circle K. Proces zmiany oznakowania wszystkich 357 stacji Statoil w Polsce zajmie ponad rok.

- Marka ta jest całkowicie nieznana w Polsce, natomiast jest obecna już w 14 krajach na świecie. Cała działalność grupy obejmuje ponad 15 tys. stacji benzynowych i sklepów convenience. Dla porównania, największy polski gracz na rynku stacji benzynowych Orlen, posiada ich ponad 1.700 - mówi Wiktor Miałkowski, Partner w Pro Business Solutions.

Analityk zwraca uwagę, że dotychczas stacje Statoil najbardziej znane były z rozbudowanej oferty hot-dog’ów, które zresztą z sukcesem wprowadzali do Polski.

- Wydaje się jednak, że potrzebne są dalej idące zmiany, ponieważ główny gracz na polskim rynku, czyli Orlen, niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji, czyli „kajzerka z rumsztykiem”, czy „kajzerka z kotletem schabowym”. Na stacjach autostradowych pojawiły się dodatkowo naleśniki na słodko i słono, makarony oraz mięsa prosto z grilla. Tym samym Orlen narzucił szybkie tempo zmian - dodaje.

Pojawienie się marki Circle K w Polsce będzie od maja wspierane kampanią reklamową „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. - Jest ona niezbędna dla wypozycjonowania nowej marki wśród klientów i zbudowania właściwego jej postrzegania - dodaje Miałkowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH