Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Orlen narzucił konkurentom szybkie tempo zmian w ofercie gastronomicznej na stacjach benzynowych

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 13-04-2017, 10:54
Orlen narzucił konkurentom szybkie tempo zmian w ofercie gastronomicznej na stacjach benzynowych
fot. shutterstock

- Orlen niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji - mówi Wiktor Miałkowski, partner w Pro Business Solutions.

W 2015 roku kanadyjski koncern Alimentation Couche-Tard, który trzy lata wcześniej kupił sieć stacji Statoil, podjął decyzję o ujednoliceniu marki globalnej. W miejsce dotychczasowych Mac’s, Circle K, Kangaroo Express oraz Statoil, wszędzie ma zacząć obowiązywać nazwa Circle K. Proces zmiany oznakowania wszystkich 357 stacji Statoil w Polsce zajmie ponad rok.

- Marka ta jest całkowicie nieznana w Polsce, natomiast jest obecna już w 14 krajach na świecie. Cała działalność grupy obejmuje ponad 15 tys. stacji benzynowych i sklepów convenience. Dla porównania, największy polski gracz na rynku stacji benzynowych Orlen, posiada ich ponad 1.700 - mówi Wiktor Miałkowski, Partner w Pro Business Solutions.

Analityk zwraca uwagę, że dotychczas stacje Statoil najbardziej znane były z rozbudowanej oferty hot-dog’ów, które zresztą z sukcesem wprowadzali do Polski.

- Wydaje się jednak, że potrzebne są dalej idące zmiany, ponieważ główny gracz na polskim rynku, czyli Orlen, niedawno ogłosił wprowadzenie całkowicie nowej formuły stop.cafe, która w najbliższym czasie ma być obecna na ponad 100 stacjach w Polsce. Ten nowy format to zarówno porównywalna do Statoil oferta hot-dog’ów ze świeżymi dodatkami, ale również bardzo ciekawe koncepty kanapkowe, nawiązujące do polskiej tradycji, czyli „kajzerka z rumsztykiem”, czy „kajzerka z kotletem schabowym”. Na stacjach autostradowych pojawiły się dodatkowo naleśniki na słodko i słono, makarony oraz mięsa prosto z grilla. Tym samym Orlen narzucił szybkie tempo zmian - dodaje.

Pojawienie się marki Circle K w Polsce będzie od maja wspierane kampanią reklamową „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. - Jest ona niezbędna dla wypozycjonowania nowej marki wśród klientów i zbudowania właściwego jej postrzegania - dodaje Miałkowski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 416) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH