REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Orlen zakończył współpracę z twórcami konceptu sklepów Stop Cafe

  • Autor: Marcin Szczepański, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-07-2009, 10:59
Orlen zakończył współpracę z twórcami konceptu sklepów Stop Cafe

PKN Orlen zakończył współpracę z nowojorską firmą CBX, która przygotowała od podstaw nową koncepcję przystacyjnego sklepu płockiego koncernu. - Obecnie nie współpracujemy już z CBX-em - powiedziano serwisowi portalspozywczy.pl w biurze prasowym Orlenu.

REKLAMA

Nie wynika to jednak z niezadowolenia koncernu z projektu. - Projekt Stop Cafe oceniamy jako wielki sukces i jesteśmy niezwykle zadowoleni z jego wdrożenia. Koncepcja, którą opracowaliśmy okazała się bardzo trafna i cieszymy się, że nasze wysiłki na rzecz zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klientów oraz dalszego rozwoju usług i oferty pozapaliwowej stacji zostały przez konsumentów dostrzeżone - usłyszeliśmy.

Amerykańska firma była autorem projektu przystacyjnego sklepu obejmującego także kawiarenki Stop Cafe Bistro. Debiut nowej koncepcji sklepowej miał miejsce na warszawskiej stacji przy ul. Powązkowskiej na początku 2008 roku. Do chwili obecnej na stacjach PKN Orlen powstało już 460 tego typu punktów.

Projekt obejmował zarówno wizualizację zewnętrzną jak i wewnętrzną obiektu. - Naszym celem było nakłonienie kierowców do wejścia do sklepu i odpowiedniego poprowadzenia go po obiekcie - wyjaśnia Joseph Bona, szef działu detalicznego CBX. - Wewnątrz staraliśmy się tak zaprojektować sklep, aby skierować jak największą liczbę klientów do kącika gastronomicznego, nowości na stacjach PKN-u - wyjaśnia.

Zlokalizowane blisko wejścia automaty ze świeżo mieloną kawą mają zachęcić klienta do konsumpcji i stworzyć przyjazną atmosferę sklepu. Centralnym elementem sklepu jest kącik gastronomiczny wyposażony w piec do ciepłych dań oraz bogatą ofertę ciastek i zimnych przekąsek. Klienci chcący zapłacić za zakupione produkty musza przejść do kas znajdujących się na końcu sklepu. Tam też znajduje się bogata oferta produktów impulsowych oraz artykułów sprzedawanych "zza lady".

Projekt ten od momentu wprowadzenia na rynek nie ulegał większym zmianom. - Te, które zostały wdrożone miały charakter kosmetyczny, wynikający z konieczności dostosowania pierwotnej koncepcji do warunków funkcjonowania stacji PKN Orlen, np. w niektórych przypadkach kącik kawiarniany (stojący przy ścianie) musieliśmy zastąpić (wolnostojącą) wyspa kawową stojącą na środku sklepu - wyjaśniają w Orlenie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 925) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH