Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Osoby po 50 roku życia chętnie prowadzą salony Kolportera

Osoby w wieku „50+” coraz chętniej podejmują się prowadzenia saloniku Kolportera. Obecnie odpowiadają oni za jedną trzecią całej sieci.

 Osoby po 50 roku życia chętnie prowadzą salony Kolportera
fot. materiały prasowe

Od lutego br. Kolporter prowadzi specjalny program, skierowany do osób powyżej 50 roku życia. W tej grupie wiekowej wszyscy chętni do prowadzenia saloniku prasowego mogą liczyć na szereg dodatkowych ułatwień – m.in. kurs obsługi komputera, wsparcie w założeniu działalności gospodarczej, pomoc w jej prowadzeniu, a także znalezieniu współpracowników. Zanim rozpoczną samodzielnie pracę odbywają także staż w działającym saloniku.

– Program cieszy się sporym zainteresowaniem, mamy dużo zgłoszeń i próśb o dodatkowe informacje m. in. od osób, które przeszły na wcześniejsze emerytury, ale nadal chcą być aktywne. Staramy się ułatwić im przyszłą pracę i tak do niej przygotować, aby po cyklu szkoleń mogły od razu samodzielnie poprowadzić salonik. Nasi Partnerzy „50+” chwalą sobie przede wszystkim łatwość nawiązania współpracy – nie wymagamy wkładu własnego, a wszelkie formalności są ograniczone do minimum. Oczywiście kluczowe znaczenie ma fakt uzyskania pewnego źródła dodatkowych dochodów – gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizji – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

A jak się oceniają pracę w saloniku sami zainteresowani, czyli osoby po 50 roku życia?

– Z Kolporterem związana jestem od 2001 roku. Do prowadzenia saloniku namówiła mnie siostra. Była już wówczas na emeryturze, a i ja powoli zbliżałam się do wieku emerytalnego, więc szukałam jakiegoś zajęcia. Postanowiłyśmy spróbować. Przez 5 lat prowadziłyśmy salonik same, a Kolporter dostarczał nam tylko prasę. To było trudne wyzwanie. Trzeba było pamiętać o zatowarowaniu, wszystko samemu rozliczać, obsługiwać klientów, pilnować terminów. Gdy Kolporter zaproponował nam przejście na system partnerski nie wahałyśmy się. Miałyśmy zaufanie do firmy. Przejście wiązało się z licznymi udogodnieniami, uproszczeniem i wyeliminowaniem niektórych zadań. I muszę przyznać, że od tego czasu wszystko poszło tak do przodu, że obecnie prowadzenie saloniku Kolportera to czysta przyjemność. Pracy jest sporo, jednak w każdej chwili można liczyć na pomoc pracowników Kolportera, dzięki czemu najgorsze problemy są w moment rozwiązywane. Nie żałuję swojej decyzji, choć handel był dla mnie zupełną nowością. Ale przecież do odważnych świat należy – mówi Teresa Serwata, Partnerka prowadząca salonik prasowy w Kielcach.

Od 2016 r. Kolporter jest partnerem ogólnopolskiego programu „Otwarci 50+”, który powstał z inicjatywy redakcji „Gazety Senior” i ma na celu łączenie środowisk biznesmenów i seniorów. Dołączając do programu Kolporter potwierdził, że seniorzy są dla niego ważni i w swoich działaniach kieruje się odpowiedzialnością za tę grupę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kolporter RSS ALERT    /    salon prasowy RSS ALERT    /    seniorzy RSS ALERT    /    osoby w wieku 50 plus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.