Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Otwarcia nowych galerii wpłyną na nasycenie powierzchnią handlową

W najbliższych latach w Trójmieście, Warszawie i na Śląsku pojawią się nowe duże galerie. Nie powinno to jednak rozchwiać współczynnika pustostanów - informuje Puls Biznesu.

Otwarcia nowych galerii wpłyną na nasycenie powierzchnią handlową
Fot. shutterstock

W ostatnim tygodniu deweloper GTC otworzył na warszawskiej Białołęce Galerię Północną, oferująca 64 tys. mkw. powierzchni handlowej. W październiku gotowa ma być Wroclavia (64 tys. mkw. pow. handlowej) we Wrocławiu i krakowska Serenada (42 tys. mkw.). A niedawno otworzyła się Ikea w Lublinie (60 tys. mkw.).

Jak wskazują eksperci CBRE, otwarcia nowych obiektów znacznie wpłyną na nasycenie powierzchnią handlową w tych miastach: we Wrocławiu do niemal 630 mkw., w Krakowie do 290 mkw., w Lublinie do ponad 1 tys. mkw. na tysiąc mieszkańców. Natomiast Warszawa osiągnie około 470 mkw. na tysiąc mieszkańców.

Aktualnie, według CBRE, średni poziom pustostanów dla ośmiu największych polskich aglomeracji wynosi 3,3 proc. W ostatnich miesiącach wskaźnik ten spadł zauważalnie w Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu. Największe wzrosty odnotowano na Śląsku, w Krakowie i Łodzi. 

Czytaj więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    powierzchnie handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.244.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.