Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol inwestuje w produkcję marek własnych

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-02-2009, 15:03
Pamapol inwestuje w produkcję marek własnych

Grupa Pamapol znana na rynku z dań gotowych, przetworów warzywnych i produktów sypkich, upatruje szansy na przyspieszenie rozwoju we współpracy z sieciami handlowymi i usługach podprodukcji dla innych przedsiębiorstw z branży. Jest to jeden z istotnych elementów nowej strategii firmy.

Według prezesa Pamapolu, trudna sytuacja gospodarcza wzbudzi wzrost zainteresowania konsumentów tańszymi produktami. - Kryzys spowoduje niezwykle dynamiczny rozwój produktów pod marką własną sieci handlowych. Jeżeli społeczeństwo ma gorszą sytuację finansową będzie oszczędzać także na żywności m.in. kupując tańsze produkty pod marką własną - mówi Krzysztof Półgrabia, prezes Grupy Pamapol. - Rozmawiamy obecnie na temat współpracy z wieloma sieciami handlowymi. Widać z ich strony duże zainteresowanie naszą ofertą - dodaje.

Planowany wzrost przychodów całej Grupy na 2009 r. jest szacowany na 15-20 proc. W tym przychody ze sprzedaży produktów markowych mają wynieść 10-12 proc. zaś z marek własnych oraz podprodukcji dla innych firm aż 25-30 proc.

Największe zmiany dotyczą produkcji wyrobów sypkich (m.in. ryżu i kasz). W zakładach Cenos, które dotychczas skupiały się na wytwarzaniu towarów markowych (60 proc.) na koniec tego roku będą one stanowić jedynie ok. 45 proc., zaś 55 proc. produkcji będą stanowić artykuły sieciowe i popdprodukcja.

W zakładach Pamapolu produkujących dania gotowe udział wyrobów sieciowych ma się zwiększyć do ponad 30 proc., obecnie jest to kilka procent mniej.

W 2008 r. niewiele w strukturze produkcji zmieni się w zakładach w Kwidzynie i Ziębicach, które wytwarzają warzywa mrożone i konfekcjonowane. - Dotychczas produkty sieciowe i podprodukcja stanowiły aż 70 proc. działalności zakładów, obecnie położymy większy nacisk na wyroby markowe - mówi Krzysztof Półgrabia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH