Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pamapol inwestuje w produkcję marek własnych

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-02-2009, 15:03
Pamapol inwestuje w produkcję marek własnych

Grupa Pamapol znana na rynku z dań gotowych, przetworów warzywnych i produktów sypkich, upatruje szansy na przyspieszenie rozwoju we współpracy z sieciami handlowymi i usługach podprodukcji dla innych przedsiębiorstw z branży. Jest to jeden z istotnych elementów nowej strategii firmy.

Według prezesa Pamapolu, trudna sytuacja gospodarcza wzbudzi wzrost zainteresowania konsumentów tańszymi produktami. - Kryzys spowoduje niezwykle dynamiczny rozwój produktów pod marką własną sieci handlowych. Jeżeli społeczeństwo ma gorszą sytuację finansową będzie oszczędzać także na żywności m.in. kupując tańsze produkty pod marką własną - mówi Krzysztof Półgrabia, prezes Grupy Pamapol. - Rozmawiamy obecnie na temat współpracy z wieloma sieciami handlowymi. Widać z ich strony duże zainteresowanie naszą ofertą - dodaje.

Planowany wzrost przychodów całej Grupy na 2009 r. jest szacowany na 15-20 proc. W tym przychody ze sprzedaży produktów markowych mają wynieść 10-12 proc. zaś z marek własnych oraz podprodukcji dla innych firm aż 25-30 proc.

Największe zmiany dotyczą produkcji wyrobów sypkich (m.in. ryżu i kasz). W zakładach Cenos, które dotychczas skupiały się na wytwarzaniu towarów markowych (60 proc.) na koniec tego roku będą one stanowić jedynie ok. 45 proc., zaś 55 proc. produkcji będą stanowić artykuły sieciowe i popdprodukcja.

W zakładach Pamapolu produkujących dania gotowe udział wyrobów sieciowych ma się zwiększyć do ponad 30 proc., obecnie jest to kilka procent mniej.

W 2008 r. niewiele w strukturze produkcji zmieni się w zakładach w Kwidzynie i Ziębicach, które wytwarzają warzywa mrożone i konfekcjonowane. - Dotychczas produkty sieciowe i podprodukcja stanowiły aż 70 proc. działalności zakładów, obecnie położymy większy nacisk na wyroby markowe - mówi Krzysztof Półgrabia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.