Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Parki handlowe wciąż mało popularne

Park handlowe nadal są stosunkowo mało popularny format w Polsce – wynika z raportu „Małe miasta, wielkie zakupy?”, wspólnego projektu międzynarodowych firm: doradczej Colliers International oraz badawczej GfK. Składa się na to wiele przyczyn, w tym – warunki klimatyczne, stan infrastruktury drogowo-transportowej, aspekty planistyczne czy dostępność i ceny nieruchomości.

Z badań przeprowadzonych przez GfK w jednym z małych miast na potrzeby raportu wynika, że w małym mieście park handlowy nie jest jedynym miejscem dokonywania zakupów. 20 proc. ankietowanych konsumentów deklaruje, że w ogóle go nie odwiedza, a ponad połowa mieszkańców odwiedza obiekt co najmniej raz w miesiącu. W małym mieście (np. liczącym poniżej 50 tys. mieszkańców) park handlowy posiada mocną pozycję, jeśli chodzi o zakupy odzieży i obuwia, a, co zaskakujące, operator spożywczy wcale nie jest głównym celem wizyt. Tylko ułamek konsumentów odwiedza obiekt wyłącznie ze względu na ofertę artykułów FMCG supermarketu. W przypadku badanego miasta powodem takich zaskakujących wyników był fakt, że park handlowy powstał jako niezależna inwestycja, a obecny w nim operator spożywczy musi konkurować z silną konkurencją w centrum miasta.

Więcej czytaj w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

parki handlowe RSS ALERT    /    GfK RSS ALERT    /    Colliers International RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.