Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pasaże Tesco zwycięzcą Złotego Spinacza

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2015, 11:31

Projekt „Pasaż Tesco. Poznaj Bliskiego Sąsiada” po raz pierwszy znalazł się w gronie zwycięzców 13. edycji konkursu „Złote Spinacze”. Program wyróżnił się na tle konkurencji, zdobywając główną nagrodę w kategorii „Sektor spożywczy”.

Konkurs Złote Spinacze powstał w 2003 roku z inicjatywy Związku Firm Public Relations. Celem konkursu jest nagradzanie najbardziej kreatywnych i najlepiej zrealizowanych kampanii w Polsce. Jury wyłoniło zwycięzców w 26 kategoriach oceniając dostosowanie projektu do grupy docelowej, atrakcyjność i innowacyjność działań.

- Cieszymy się, że kampania „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” otrzymała nagrodę przyznawaną przez ekspertów w dziedzinie komunikacji, świadczącą o wysokich walorach i innowacyjności naszego ogólnopolskiego programu - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. – Najlepszą ocenę wystawiają nam jednak klienci, tak czynnie uczestniczący we wszystkich aktywnościach. Dobra organizacja, skuteczna komunikacja i wsparcie agencji, daje możliwość sprawnego i profesjonalnego prowadzenia wartościowych kampanii - dodaje.

Kampania „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada.” bazowała na wykorzystaniu kontekstu lokalno-społecznego jako dźwigni do budowania wizerunku Pasaży Tesco oraz promocji sklepów i usług najemców. Celem kampanii było nawiązanie dialogu z lokalnymi społecznościami, ich integracja wokół wspólnych spraw pod egidą Pasaży Tesco oraz wykorzystanie potencjału lokalnych władz i środowisk. Projekt otrzymał nagrodę za działania zrealizowane w 2014 r.

Przez cały rok Pasaże Tesco budowały emocjonalną więź poprzez konsekwentnie realizowane działania będące odpowiedzią na realne potrzeby społeczności lokalnych. W ramach kampanii na terenie Pasaży Tesco w całej Polsce odbyło się blisko 400 wydarzeń.

Wśród nich znalazły się: seria eventów inauguracyjnych  z gwiazdami – Mają Sablewską, Joanną Jabłczyńską, Pauliną Biernat, Janem Klimentem, Katarzyną Cichopek oraz Karoliną Malinowską, 340 wydarzeń z udziałem lokalnych organizacji społecznych, 19 eventów „Wielkiego Głosowania” w programie grantowym „Plebiscyt Sąsiedzki”, podczas których klienci oddali ponad 25 000 głosów na lokalne organizacje społeczne, a także eko-eventy świąteczne z udziałem Doroty Gardias. Ponadto zorganizowano ogólnopolską akcję rabatową – „Świąteczny Weekend Rabatów”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH