Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

PayPal na EEC 2019: Młodzi konsumenci starają się optymalizować czas

Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej zauważył, że młodzi ludzie w wieku od 18 do 24 lat starają się optymalizować czas. - W kontekście zakupów są tak naprawdę dwa momenty, kiedy młody kupujący czuje emocje: wtedy gdy dokonuje wyboru – mentalnie wie, że będzie miał, to co wybrał i moment, kiedy to faktycznie ma. W przypadku dóbr niefizycznych ma to za chwilę, w przypadku dóbr materialnych musi poczekać na przesyłkę, natomiast wszystko co jest pomiędzy, wszystko, co sprawia, że czas między wyborem a realizacją jest długi i wymaga uwagi, sprawia, że młody konsument nie czuje się z tym dobrze – opowiadał podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days - wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

PayPal na EEC 2019: Młodzi konsumenci starają się optymalizować czas
Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej. Fot. PTWP

Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej tłumaczył, że generacja Z wyrosła w otoczeniu nowych technologii, w związku z tym benefity czy wartości, które im daje zakup online w kontekście czasu, wyboru, dostępności przeważają nad różnymi ryzykami (m.in. źródłami potencjalnych wątpliwości, czy powinienem akurat to kupić w internecie) w stosunku do starszej generacji, która często się zastanawia, czy transakcja jest bezpieczna, czy nie stracą pieniędzy i czy to, co zamówili, nie będzie czymś innym. 

- Młode pokolenie, które wchodzi na rynek zakupowy, jest w dużej części pozbawione tych wszystkich wątpliwości i przez to w bardzo mocny sposób wpływa na to, jak bardzo sprzedaż przenosi się do kanałów online – mówił. 

Dodał, że wielu klientów opiera swoje wybory zakupowe na płaszczyźnie wartości i emocji, głównie ze względu na platformy społecznościowe, które dają bardzo dużą skalowalność pewnych trendów emocjonalnych czy właśnie związanych z wartościami do tego stopnia, że 2/3 klientów jasno przyznaje się do tego, że kupiło w życiu produkt z tego względu, że ten produkt zaistniał w wartości, które oni wyznają. 

– A z drugiej strony klienci są świadomi tego, jak dużą siłę posiadają dzięki komunikacji na platformach społecznościowych – też ponad 70 proc. klientów i kupujących online jest świadoma tego, że jest w stanie swoimi postami i działaniami na platformach społecznościowych w znaczny sposób nie tylko wyrażać swoją opinię, ale też bardzo mocno wpływać na sukces marek i firm, które operują dzisiaj w sprzedaży – wyjaśniał. 

Marcin Glogowski odniósł się również do koncepcji wielokanałowości. Pokreślił, że dla niego omnichannel jest bardzo wewnętrznym korporacyjnym sposobem dostarczania i nazywania pewnych rzeczy. – Na końcu tak naprawdę jest klient, który ma swoje potrzeby i ma preferowany sposób zaspokojenia tych potrzeb. Optymalny sposób dostarczenia pozyskania może się zmieniać w ciągu minut, sekund albo sytuacji społecznych. Z drugiej strony jest firma, która chce ten produkt dostarczyć i albo dostarczy w tych wszystkich kontekstach, które są najważniejsze dla konsumenta albo nie – mówił. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Glogowski RSS ALERT    /    PayPal RSS ALERT    /    EEC 2019 RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    nowy konsument RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.