Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PayPal wprowadza nową usługę zwrotu kosztów odesłania przedmiotu

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 31-10-2014, 10:12

Polscy konsumenci postrzegają darmowy zwrot jako podstawowy standard w e-handlu, kluczowy podczas podejmowanie decyzji odnośnie zakupów online - wynika z badań Gemiusa. Od teraz, niezależnie od powodu, użytkownicy którzy dokonali zakupu za pomocą PayPal mogą odesłać przedmiot i otrzymać zwrot kosztów przesyłki. Tym samym PayPal rozszerza ochronę kupujących i chroni konsumentów od momentu zakupu produktu, aż po jego ewentualny zwrot.

Filozofia usługi zwrotu kosztów odesłania przedmiotu PayPal okazała się właściwym rozwiązaniem w krajach takich jak Francja, Hiszpania, Włochy czy Szwecja, gdzie skutecznie zachęca konsumentów do pełnego korzystania z możliwości, które stwarza e-commerce. Dlatego usługa jest od dziś dostępna także w 15 kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Konsumenci w naszym regionie kupują coraz więcej i są postrzegani jako świadomi klienci. Podczas gdy 40 proc. Polaków kupuje online od jednego do dwóch razy na trzy miesiące, istnieje również znacząca grupa konsumentów, którzy robią to częściej niż raz miesięcznie (prawie 20 proc.).

E-handel posiada wciąż ogromny, niezagospodarowany potencjał wzrostu - jak wynika z badania PayPal, konsumenci byliby w stanie kupować jeszcze więcej, gdyby nie ich obawy związane z zakupami produktów i niepewnością co do możliwości ich zwrotu. O ile koszty przesyłki stanowią istotny czynnik procesu zakupowego (43 proc. Polaków rozważa zrezygnowanie z nabycia produktu w razie konieczności pokrycia kosztów jego przesyłki), 83 proc. respondentów rozważyłoby kupowanie więcej online, jeśli miałoby możliwość darmowego zwrotu. Ponadto, 63 proc. Polaków podczas zakupów online zwraca uwagę na możliwość darmowego zwrotu, a 22 proc. dokonało z jej powodu w przeciągu roku przynajmniej jednego zakupu online. Podczas gdy niemal 60 proc. respondentów zgadza się, że warto móc dokonać darmowego zwrotu podczas zakupów online, tylko 5 proc. Polaków twierdzi, że taka opcja nie jest w ogóle potrzebna i istotna.

Użytkownicy, którzy zamówili produkt i zapłacili za niego za pośrednictwem PayPal mogą dokonać zwrotu bez względu na jego przyczynę i otrzymać do 120 zł za zwrot.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH