Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PayU: 7 internetowych konsekwencji zakazu handlu w niedziele

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 03-01-2018, 09:43
PayU: 7 internetowych konsekwencji zakazu handlu w niedziele
fot. shutterstock

Sejm uchwalił ustawę o ograniczeniu handlu w niedziele. Od 1 marca br. w każdym miesiącu będą zaledwie dwie niedziele handlowe. Obostrzenia nie obejmą sklepów internetowych. To oznacza, że firmy z branży e-commerce już za ponad dwa miesiące otrzymają 23 dni (na początek), podczas których nie będą musiały rywalizować ze stacjonarnymi konkurentami.

PayU sprawdziło, w jaki sposób może zmienić się rynek e-commerce po 1 marca. Oto 7 bardzo prawdopodobnych e-konsekwencji wprowadzenia zakazu handlu w niedziele w sklepach stacjonarnych.

1. Omnichannel będzie ważniejszy niż kiedykolwiek 

Od wielu lat omnichannel – prowadzenie handlu za pośrednictwem ściśle ze sobą powiązanych kanałów stacjonarnych i internetowych – jest jednym z najgorętszych trendów w branży e-commerce. Zakaz handlu w niedziele jeszcze go zintensyfikuje. Nie ma wątpliwości, że tradycyjne sklepy – wciąż dominujące w branży handlowej – coraz chętniej będą otwierać się na internet. Dotyczy to zarówno małych podmiotów, jak i tych największych – jak choćby CCC czy LPP, które już teraz w coraz większym stopniu napędzają swoją sprzedaż za pośrednictwem cyfrowych kanałów.

 2. Powitajcie Cyber Niedziele 

W kalendarzu handlowym wciąż przybywa wydarzeń, które mają status świąt sprzedażowy – takich jak Black Friday czy Cyber Monday. Za sprawą nowych regulacji w polskim kalendarzu handlowym przybędą 23 dodatkowe święta. – Intensywna aktywność digital marketingu, którą obserwowaliśmy do tej pory przed Black Friday, od przyszłego roku będzie się odbywać w sposób uporządkowany i cykliczny. Przynajmniej w co drugi piątek marki będą startować ze swoimi kampaniami marketingowymi dla e-commerce, tworzyć dedykowane niedzieli cykle komunikacyjne, testować nowe metody pozyskiwania klientów – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający agencji Bluerank oraz przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.

Branża handlowa skupi działania reklamowe na tych weekendach, w które będzie można handlować - twierdzi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający agencji Bluerank oraz przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej

Czytaj więcej: Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 184) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.