Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pentor: Polacy wolą kupować w blisko położonych, dużych sklepach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2010, 19:40

42 proc. Polaków zaopatruje się w sklepach samoobsługowych, 19 procent natomiast woli sklepy, w których towar podaje sprzedawca - wynika z przygotowanego przez firmę Pentor raportu „Zachowania zakupowe Polaków 2010".

Jak wynika z badań firmy Pentor najbardziej przywiązane do tradycyjnych sklepów są osoby najstarsze i o najniższym miesięcznym dochodzie rodzinnym.

Większość Polaków wciąż skłania się ku temu, by robić zakupy w okolicy swojego domu, głównie te codzienne. Ulubione sklepy to takie, do których czas dojścia nie przekracza 10 minut. 79% Polaków nie idzie dłużej na zakupy niż 10 minut.

Analitycy Pentora notują począwszy od roku 2005 dominowanie rynku sprzedaży ogólnospożywczej i wielobranżowej przez placówki samoobsługowe. Wkraczały one intensywnie na coraz to nowe obszary - także na tereny wiejskie - oferując klientom większą dostępność i wybór towarów, prostotę zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH