Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Pepco Group z nowym dyrektorem zarządzającym

Pepco Group ogłosiła w ramach planowanej sukcesji powołanie Trevora Mastersa na stanowisko dyrektora zarządzającego największej marki handlowej grupy – PEPCO. Trevor Masters zastąpi obecnego dyrektora zarządzającego PEPCO Roba Taylora, który dołączył do firmy w 2004 r., a w tym roku poinformował zarząd o woli rezygnacji z pełnoetatowego zatrudnienia.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-10-2019, 09:10

Trevor jest doświadczonym managerem w sektorze handlu detalicznym z ponad 30 letnim stażem w Tesco. Ostatnio obejmował stanowisko dyrektora generalnego odpowiedzialnego za wszystkie międzynarodowe operacje, wcześniej odnosząc sukcesy na rynkach azjatyckich oraz w Europie Centralnej. 

Trevor, który będzie zarządzał siecią z Polski, dołączy do firmy 1 listopada, co zapewni płynne przekazanie obowiązków ze strony Roba, odchodzącego 31 grudnia br. 

- Cieszę się, że Trevor dołącza do kierownictwa wyższego szczebla, aby kierować PEPCO, ponieważ zapewnia to ekscytujący rozwój marki. Jestem przekonany, że jego wszechstronne doświadczenie w handlu detalicznym zdobyte na wielu rynkach międzynarodowych przyczyni się do dalszego umocnienia wiodącej pozycji PEPCO w Europie Środkowej - powiedział Andy Bond, CEO Grupy Pepco. 

- W imieniu zarządu chciałbym podziękować Robowi za jego pracę w ciągu ostatnich 15 lat. Jego wizja, zaangażowanie i determinacja były kluczowe dla rozwoju PEPCO i przejściu od 14 sklepów w Polsce w 2004 r. do 1800 sklepów na 11 rynkach obecnie - dodał.

- PEPCO jest bez wątpienia dużym, szybko rozwijającym się i stabilnym finansowo biznesem, którego celem jest zapewnienie każdego dnia swoim klientom wyjątkowej wartości. Nie mogę się doczekać współpracy z zespołem w całej Europie i jestem podekscytowany potencjałem wzrostu marki, który ilustruje ambicja firmy, aby otworzyć 2000 sklep PEPCO podczas mojego pierwszego roku pracy - powiedział Trevor Masters.

Grupa Pepco obejmuje trzy marki dyskontów wielobranżowych: PEPCO, Dealz i Poundland. We współpracy z globalnym działem zaopatrzenia PGS wszystkie one działają w wybranych europejskich krajach o największych gospodarkach. Ich celem jest zapewnianie 47 milionom klientów miesięcznie wszystkiego, co potrzebne do uzupełnienia domowych zapasów pod względem wyrobów przemysłowych, odzieży i towarów szybko zbywalnych. 

Grupa ma obecnie 2698 sklepy w 14 krajach, zatrudnia ponad 33 000 pracowników i ma ambicję być największą europejską firmą w segmencie dyskontów wielobranżowych, prowadząc docelowo ponad 4000 sklepów. 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grupa Pepco RSS ALERT    /    Pepco RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.191.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.