Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piosenka w 20 językach dla 20 mln fanów Lidla na Facebooku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 24-05-2017, 14:46
Piosenka w 20 językach dla 20 mln fanów Lidla na Facebooku
fot. Lidl

Globalna społeczność Lidla na Facebooku w maju br. przekroczyła 20 milionów fanów.  Z tej okazji fińska piosenkarka Saara Alto zaśpiewała piosenkę w 20 językach dla fanów Lidla na Facebooku.

Fińska piosenkarka Saara Alto zaśpiewała piosenkę oraz napisała słowa do muzycznego hitu z 2012 roku wokalisty Passenger – "Let Her Go", specjalnie dla fanów Lidla na Facebook’u, jednocząc tym samym 20 języków, którymi mówią fani marki w różnych krajach, w jednym utworze. 

– We wszystkich kanałach społecznościowych jakość dialogu z naszymi klientami i fanami to dla nas najważniejsza sprawa. Odpowiadamy na pytania, otrzymujemy informacje zwrotne, inspirujemy. Nieustające powiększanie się naszej społeczności pokazuje, że komunikacja z klientami jest na wysokim poziomie. Nie tylko w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii, gdzie mamy najwięcej fanów na Facebooku, ale we wszystkich krajach. W Polsce mamy już ponad milion fanów na naszym fanpage’u” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Premiera piosenki stworzonej dla Lidla miała premierę 23 maja na fanpage’ach Lidla na Facebooku we wszystkich krajach oraz na kanałach YouTube marki. 

Saara Alto jest zdobywczynią drugiego miejsca w finale brytyjskiej edycji programu X Factor w 2016 roku. 

W Polsce sieć Lidl Polska ma ponad milion fanów na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH