Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Piotr i Paweł: 100-lecie niepodległości to motyw przewodni nowej kampanii marketingowej

Co roku mieszkańcy Poznania - i nie tylko - ruszają na poszukiwanie najlepszego świętomarcińskiego specjału. W ślad za tym poznańska sieć startuje z kampanią promującą ten wielkopolski przysmak. Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25% ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich.

Piotr i Paweł: 100-lecie niepodległości to motyw przewodni nowej kampanii marketingowej
fot. materiały prasowe

Rogal świętomarciński to tradycyjny przysmak, którym w Poznaniu świętowane są imieniny Św. Marcina. Tegoroczne obchody imienin Św. Marcina to także obchody 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Poznań jest miastem szczególnie związanym z tymi wydarzeniami, m.in. ze względu na wybuch Powstania Wielkopolskiego poprzedzony przyjazdem Ignacego Paderewskiego do stolicy Wielkopolski.

100-lecie odzyskania niepodległości to w związku z tym motyw przewodni kampanii, z którą startuje Piotr i Paweł. – Jest to szczególne święto tak dla mieszkańców Poznania, jak i dla wszystkich Polaków. Jesteśmy polską siecią z tradycjami i chcemy to pokazać w naszej ciekawej kampanii promującej rogala świętomarcińskiego – podkreśla Marek Miętka, Prezes sieci Piotr i Paweł.

– Tak jak zapowiadaliśmy, tak robimy – zmieniamy się i restrukturyzujemy, wychodzimy do klientów ciekawą akcją marketingową. Piotr i Paweł wraca do swoich korzeni i chce stanowczo powiedzieć – byliśmy, jesteśmy i będziemy na rynku – dodaje. 

- Piotr i Paweł prezentuje oryginalne ilustracje nawiązujące do postaci historycznych w obecności głównego bohatera, czyli rogala świętomarcińskiego. Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka – podkreśla Aleksander Rosa, rzecznik sieci Piotr i Paweł. – Ważne jest dla nas hasło – „więcejpolski” oznaczający to, że rogal jest nie tylko lokalnym, wielkopolskim specjałem, ale przede wszystkim kulinarnym elementem polskiego dziedzictwa. Jeżeli wzbudzimy przy tym kontrowersje, tym lepiej – podkreśla.

Bilboardy zawisną m.in. w Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Bydgoszczy, Radomiu czy Rzeszowie.
To nie koniec zmian i wyjścia do konsumentów, jakie szykuje sieć Piotr i Paweł – już niedługo startuje nowy program lojalnościowy i remodeling punktów sprzedaży z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr i Paweł RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.