Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piotr i Paweł chce mieć 300 produktów marki własnej do końca roku

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 19-08-2012, 20:13
Piotr i Paweł chce mieć 300 produktów marki własnej do końca roku
Sklep sieci Piotr i Paweł, fot. poznań plaza

Na początku tego roku sieć Piotr i Paweł miała w ofercie nieco ponad 100 produktów pod marką własną sieci. W planach asortyment ten ma powiększyć się do około 300 produktów na koniec tego roku.

Jak informuje gazeta.pl Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł, obecnie sieć ma w ofercie około 200 produktów pod logo marki własnej. Na koniec września w sprzedaży powinno ich być już około 250.

W przypadku marki własnej poznański operator skupia się na artykułach spożywczych, produktach świeżych, ale ostatnio w naszej ofercie pojawiły się także artykuły przemysłowe, w tym worki na śmieci czy papier do pieczenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH